Пакет послуг «Престиж»


- Платіжні картки Platinum.
- Цілодобова консультаційна підтримка.
- Додаткові переваги та бонуси для основних банківських продуктів.
- Випуск додаткових карток до основного рахунку – сплачується окремо.
- Відвідування бізнес-залів в аеропортах – сплачується окремо.
- Страховий поліс для подорожуючих за кордон – сплачується окремо. Страхова сума на застраховану особу на 1 рік становить 30 тис. євро
Банк «Південний» пропонує пакет послуг «Престиж» для заможних клієнтів, які досягли певного статусу та надають перевагу сервісам з особливими можливостями.
Пакет «Престиж» для вас
Пакет «Престиж» з оформленням платіжних карток Platinum створений для тих, хто звик отримувати обслуговування екстра-класу. Особливі пропозиції за кордоном і в Україні, підвищений рівень банківського обслуговування та додаткові привілеї.
Тарифи на обслуговування та привілеї
- Платіжна картка Mastercard/VISA класу Platinum (з чипом і безконтактною технологією).
- Поточний рахунок у гривнях/євро/доларах США.
- Безкоштовне зарахування грошей на картку.
- Зняття готівки за вигідними тарифами.
Ви завжди контролюєте власні кошти — будь-де і будь-коли
- Безкоштовний доступ до системи «Південний MyBank» через Інтернет для перегляду залишку та здійснення операцій за допомогою картки.
- Безкоштовна послуга SMS-інформування щодо руху коштів.
- Безкоштовне користування мобільним додатком «Південний MyBank».
Цінні привілеї
- Lounge Key — можливість вільного доступу до понад 1200 бізнес-залів (Lounges) у аеропортах по всьому світу незалежно від класу перельоту та авіакомпанії.
- Оформлення поліса туристичного страхування для виїзду за кордон (страхова сума — 30 000 EUR) – сплачується окремо (для клієнтів віком від 1 до 69 років на момент укладення договору)
- Послуги та сервіси в аеропортах.
Додаткові бонуси від компаній — партнерів банку
- Картка Platinum передбачає участь у програмах знижок та бонусів від платіжних систем VISA та Mastercard.
Користуйтеся без сплати щомісячної комісії!
- При розрахунках карткою в торгово-сервісній мережі та мережі Інтернет на суму від 10 000 грн протягом кожного розрахункового періоду користування пакетом — без щомісячної комісії.
Детально: умови програми «Туристичне страхування для виїзду за кордон» у пакеті послуг «Престиж»
Застрахований користується будь-яким видом транспорту (потяг, літак, автобус , автомобіль) в якості пасажира.
Медичні витрати |
PLATINUM |
Страхова сума |
30 000 EUR |
Кількість днів страхового захисту |
90 днів |
Територія дії договору страхування |
Весь Світ* |
Період дії Договору страхування |
365 (366) днів / 1 рік |
Швидка допомога, амбулаторне лікування та медикаменти, стаціонарне лікування** |
Так |
Невідкладна стоматологія |
150 EUR |
Консультація лікаря по ОРЗ ( по кожному страховому випадку) | 50 EUR |
Медичне транспортування |
|
Перевезення в кареті швидкої допомоги, транспортування до найближчої медичної установи, медична евакуація до ПМП |
Так |
Транспортні витрати |
|
Повернення застрахованої особи до ПМП після лікування, повернення дітей застрахованої особи до ПМП у разі госпіталізації застрахованої особи у супроводі дорослого, репатріація тіла застрахованої особи на батьківщину |
Так |
Адміністративні послуги за кордоном |
|
Телефонний зв’язок застрахованої особи зі страховиком |
Так |
Нещасний випадок (страхова сума) |
10 000 грн |
Відповідальність перед третіми особами (страхова сума) |
1 000 EUR |
Витрати при затримці багажу на строк понад 6 годин на придбання речей першої необхідності |
100 EUR |
Затримка подорожі понад 6 (шість) годин, що сталася з вини перевізника, або в зв’язку з крадіжкою або втратою паспорту/проїзних документів, або у зв’язку з карантином на території тимчасового перебування, або внаслідок природних катаклізмів |
250 EUR |
* Окрім зон воєнних дій, терористичних актів, народних заворушень, масових безпорядків. Договір не діє в країні постійного проживання на законних підставах Страхувальника/Застрахованої особи і/або громадянином якої він/вона є.
** Включають умови для відшкодування медичних витрат, пов’язаних із діагностикою та лікуванням, спричиненим коронавірусом SARS-CoV-2 (COVID-19)
Як оформити картку?
Питання та відповіді
Документи
Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.
Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками
При оформленні та обслуговуванні пакетів послуг із відкриттям поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»
У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше
Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше
Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше
Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).