Найбільш поширені питання щодо платіжних карток

1. Як оформити платіжну картку?

Щоб отримати платіжну картку, необхідно звернутися в будь-яке відділення або в головний офіс Банку ПІВДЕННИЙ і заповнити запропонований співробітником Банку пакет документів.

При собі необхідно мати:

  • паспорт або документ, що його замінює;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номера.

2. Для чого потрібна платіжна картка?

Платіжною карткою ви можете розрахуватися в будь-якій торговельній точці, де приймають картки для оплати за товари та послуги. У разі потреби ви можете отримати готівкові кошти в найближчому банкоматі за допомогою картки.

3. З якими платіжними системами співпрацює Банк ПІВДЕННИЙ?

Банк ПІВДЕННИЙ співпрацює з такими платіжними системами, як Visa, MasterCard та НСМЕП. А також емітує картки платіжних систем Visa та MasterCard.

4. Чи можна відкрити дві картки до одного рахунку?

Банк ПІВДЕННИЙ пропонує вам на найвигідніших умовах оформити дві картки різних платіжних систем Visa та MasterCard до вашого рахунку, що забезпечить більш комфортне користування платіжною карткою.

5. Додаткова картка.

За бажанням ви можете оформити додаткову картку для вашої довіреної особи. Для цього необхідно заповнити відповідний пункт в анкеті під час оформлення платіжної картки, надати копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера додаткового держателя. Так само можна встановити ліміти на зняття готівки з картки додаткового держателя.

6. Скільки коштує відкриття та обслуговування платіжної картки?

Банк ПІВДЕННИЙ пропонує широкий вибір платіжних карток: від спеціальних карток, що оформляються безкоштовно, до преміальних.

Детальнішу інформацію про тарифи ви можете дізнатися в розділі «Тарифи».

7. Який термін виготовлення картки?

Термін виготовлення картки за регламентом банку — 5 робочих днів з моменту заповнення анкети та оплати вартості обслуговування. Співробітники банку зроблять все можливе, щоб ви отримали картку якомога раніше.

Вам також може бути запропонавано термінове виготовлення протягом 4 годин в операційний час (в головному офісі, стягується додаткова плата).

8. Що таке незнижуваний залишок?

Це сума на картковому рахунку, що недоступна для використання. На неї нараховуються проценти, як і на залишок коштів на картковому рахунку. Забрати дану суму ви зможете тільки після закриття карткового рахунку.

9. Як я можу отримати виписку за моїм картковим рахунком?

Звернувшись до відділення або в головний офіс банку. Або треба під час оформлення платіжної картки вказати в анкеті адресу вашої електронної поштової скриньки, та Банк буде надсилати вам виписку електронною поштою.

10. Як замовити розсилку виписки на e-mail?

Для її замовлення необхідно вибрати відповідний пункт в анкеті (під час оформлення платіжної картки) та вказати адресу вашої електронної поштової скриньки. Вартість послуги — 0,5 грн за одну виписку.

11. Як поповнити картковий рахунок?

Готівкою у відділеннях та філіях банку. Для поповнення вашого карткового рахунку, відкритого в Банку ПІВДЕННИЙ, вам необхідно знати номер вашого карткового рахунку, що вказаний в договорі банківського рахунку. Мати при собі паспорт або документ, що його замінює.

Перерахуванням коштів з будь-якого банку України або з-за кордону.

Шляхом переказу коштів від іншого держателя платіжної картки Банку ПІВДЕННИЙ за допомогою системи переказів «ПІВДЕННИЙ ЕКСПРЕС».

12. Якщо картка загубилася?

Якщо ви загубили платіжну картку або у вас її вкрали — НЕГАЙНО зверніться в службу клієнтської підтримки. Повідомивши про подію та обставини, за яких картка була загублена, необхідно назвати дані для однозначної ідентифікації вас як власника картки — прізвище, кодове слово, вказане в заявці на видачу картки, бажано, щоб ви знали також номер картки. Так співробітнику Банку буде простіше ідентифікувати картку, яку потрібно заблокувати.

У разі, якщо ви не володієте вищенаведеною інформацією в повному обсязі, співробітник банку поставить вам кілька додаткових питань. Після цього картка буде внесена в стоп-лист.

Номер телефону служби клієнтської підтримки вказано на зворотному боці картки, але ми все одно рекомендуємо вам внести його в адресну книгу мобільного телефону.

Після вашого звернення до відділення банку на підставі вашої заяви для вас буде виготовлена ​​нова картка замість втраченої.

Якщо у вас виникають додаткові питання щодо використання платіжної картки, звертайтеся до цілодобової служби клієнтської підтримки.

13. ЦІЛОДОБОВА служба клієнтської підтримки

Телефон: +380 (482) 30-70-30, 0 800 30-70-30

Будь-коли ви можете зателефонувати в безкоштовну цілодобову службу клієнтської підтримки, і фахівці банку нададуть відповідь на ваші питання:

  • інформація про рахунок
  • залишок на рахунку
  • постановка і видалення картки з стоп-листа
  • зняття CVV-перевірки та її поновлення.

14. Чи може банк захистити кошти на моєму картковому рахунку від списання після заяви про втрату картки?

Якщо ви вчасно звернулися в банк, і банк заблокував вашу картку, то операції, проведені за цією карткою пізніше, вашого карткового рахунку стосуватися не будуть.

15. Що таке CVV-код?

Код CVV — це код, вказаний на зворотному боці картки після номера цієї картки. Використовується як додатковий засіб перевірки картки.

16. Безпека при використанні платіжних карток

PIN-код — це додатковий спосіб захисту ваших грошових коштів.

Його номер повинен бути відомий тільки вам. PIN-код ви отримуєте разом з карткою в спеціальному конверті.

Необхідно дотримуватися певних правил безпеки:

Не повідомляйте PIN-код іншим особам.

Не пишіть його на картці і не тримайте його разом з карткою.

PIN-код — це ключ, що надає доступ до ваших грошей. Під час введення PIN-коду обов’язково переконайтеся, що ніхто не спостерігає за тим, як ви набираєте секретну комбінацію цифр.

Втрата PIN-коду призводить до заміни картки. Запам’ятайте свій PIN-код.

Якщо ви 3 рази помилитеся під час введення PIN-коду в банкоматі, платіжна картка буде вилучена банкоматом.

Увага! Банк ніколи не запитуватиме ваш PIN-код — ні по телефону, ні електронною поштою. Ні за яких умов не повідомляйте свій PIN-код третім особам.

17. Що робити, якщо картку вилучив банкомат Банку ПІВДЕННИЙ?

У разі вилучення картки зверніться до відділення або в головний офіс Банку ПІВДЕННИЙ і заповніть відповідну заяву. Картка буде повернута власнику після інкасації банкомата.

18. Що робити, якщо картку вилучив банкомат іншого банку?

У разі вилучення картки банкоматом іншого банку зверніться в Банк ПІВДЕННИЙ, візьміть лист про те, що банк не заперечуює у поверненні вам картки. З цим документом зверніться до відділення, філії або головного офісу банку, який вилучив картку.

19. Чи можна користуватися картками Банку ПІВДЕННИЙ за кордоном?

Так, можна!

Банк ПІВДЕННИЙ випускає картки міжнародних платіжних систем Visa та MasterCard. Картки цих систем використовуються по всьому світу. Зазвичай, в місцях прийняття карток Visa і MasterCard вказані відповідні логотипи платіжних систем.

20. Чи стягується комісія при розрахунках карткою за товари (послуги)?

При розрахунках карткою за товари та послуги через POS-термінал комісія не стягується. При цьому для держателя картки не має значення, якому банку належить POS-термінал, за яким здійснюється операція. Вартість товару також не змінюється в залежності від того, оплачуєте ви готівкою або карткою.

21. В якій валюті буде списання з карткового рахунку, якщо я розрахувався за товар в євро, а картка у мене гривнева?

Відбудеться конвертація валюти з євро в гривні за курсом, встановленим банком для операцій за платіжними картами. Списання відбувається у гривнях плюс комісія банку за конвертацію валюти. В будь-якому разі списання відбувається в тій валюті, в якій у вас відкрито картковий рахунок.

22. Що таке POS-термінал?

POS-термінал (Point Of Sale) або торговий термінал — пристрій для проведення авторизації та оформлення розрахункових документів в електронній формі за операціями з платіжними картками.