Лінія довіри

Лінія довіри – це надійна, швидка і ефективна система зв’язку з Банком ПІВДЕННИЙ для повідомлень про будь-які фактичні або можливі порушення, пов’язані з:

  • порушенням прав споживачів;
  • шахрайством з боку співробітників банку при проведенні банківських операцій;
  • зловживанням персоналом банку своїм службовим становищем;
  • дискримінацією;
  • порушенням персоналом банку законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України та інших державних органів.

— Надіслати скаргу про порушення

Банк гарантує розгляд кожного звернення, що відповідає цілям і принципам Лінії довіри, але в той же час у заявника повинні бути розумні підстави вважати, що надана ним інформація є достовірною і заслуговує довіри. Разом з тим розгляду не підлягають звернення з ненормативною лексикою і образами. Лінія довіри не призначена для скарг і отримання консультацій про послуги банку.

Для скарг і отримання консультацій надсилайте ваші запитання спеціалісту банку:

Онлайн форма

— 0 800 30 70 30

Банк гарантує конфіденційність обробки наданої інформації. Обробка персональних даних відбувається тільки за згодою особи, яка звернулася до банку.

Звернення на Лінію довіри може бути надано також і в анонімному порядку. Однак надання даних заявника допоможе банку забезпечити зворотний зв’язок і надати інформацію про хід розгляду звернення. Анонімні повідомлення, що надійшли на Лінію довіри, також обробляються аналогічно іншим повідомленням за наявності достатньої інформації для реагування на звернення.

Банк не застосовує заходів відповідного впливу до заявників, які сумлінно повідомили про можливі неправомірні дії або порушення. Однак заявники, які навмисно надають неправдиву інформацію/відомості, можуть бути притягнуті до відповідальності згідно з чинним законодавством.

Перед заповненням форми і наданням інформації важливо знати, що ви як суб’єкт персональних даних погоджуєтеся на обробку ваших персональних даних для цілей, пов’язаних з їх збиранням, обробкою та зберіганням, а також з метою розгляду повідомлення та організації зворотного зв’язку з вами.