Чат-бот

Найпростіший спосіб комунікації з улюбленим банком! Отримати відповіді на питання чи вирішити проблему тепер можна просто у месенджері, без нудного очікування відповіді оператора за телефоном. Спробуйте!

Чому чат-бот – це дуже зручно?

Чат-бот – додатковий канал для отримання швидкої та зручної підтримки в режимі 24/7. Більше не потрібно чекати з'єднання з оператором, щоб отримати відповідь на питання. Для отримання консультації або сервісної підтримки щодо продуктів банку клієнти можуть звернутися до Центру клієнтської підтримки через популярні месенджери – Viber, Telegram, Messenger Facebook або live-чат на сайті банку.

Що можна зробити самостійно?

  • перевірити баланс картки, рахунку, ощадного рахунку;
  • переглянути інформацію щодо кредитної картки: суму обов'язкового мінімального платежу, суму заборгованості в пільговому періоді, повну суму заборгованості;
  • замовити готівку у відділенні;
  • миттєво заблокувати платіжну картку;
  • замовити платіжну картку (крос-посилання на сайт банку);
  • здійснити переказ із картки на картку (крос-посилання на сайт банку);
  • знайти найближчий банкомат/відділення банку або переглянути перелік усіх банкоматів/відділень;
  • дізнатися курси валют (курс НБУ, курс металів, курс обміну банку, курс для ПК);
  • переглянути інформацію про банківські продукти: депозити, банківські сейфи, монети, платіжні картки (крос-посилання на сайт банку).

Потрібно більше? Покличте оператора!

Взаємодія у чаті з оператором здійснюється в двох режимах:

  • без авторизації: не проходячи авторизацію, можна отримати консультацію виключно з питань, що не містить персональних/конфіденційних даних.
  • з авторизацією: якщо клієнт хоче отримати інформацію, яка є конфіденційною/вимагає доступ до його персональних даних, або йому необхідна сервісна підтримка (наприклад, змінити ліміт за карткою) – потрібна авторизація, після успішного проходження якої оператор зможе надати клієнту той самий обсяг послуг, що і після ідентифікації під час дзвінка в Центр клієнтської підтримки.