Система «Клієнт-Банк»

Система «Клієнт-Банк iFOBS» банку «Південний» — сучасний програмний комплекс, що надає клієнтам можливість дистанційно здійснювати банківські операції.
Ознайомтеся з демо-версією

Переваги системи «Клієнт-Банк»

  1. Комплексне дистанційне банківське обслуговування — для здійснення платежів не потрібні візити в банк — достатньо сформувати платіжний документ у системі.
  2. «Клієнт-Банк iFOBS» підтримує повний спектр банківських документів та реалізований із урахуванням всіх вимог Національного банку України.
  3. Зниження ймовірності операційних помилок — не потрібно заповнювати платіжні доручення вручну, що дозволяє уникнути механічних помилок.
  4. Економія — тарифи на проведення платежів із використанням системи «Клієнт-Банк iFOBS» нижчі за тарифи на проведення платежів на паперовому носії.
  5. Гарантований рівень безпеки — високий рівень захисту інформації від несанкціонованого доступу. Для операцій використовуються сертифіковані криптографічні засоби.
  6. Можливість здійснювати платежі з будь-якої точки світу навіть у неробочий час банку за умови підключення послуги «Цілодобове проведення платежів».

Функціональні можливості системи:

  1. Робота з документами в національній валюті (платіжні доручення в національній валюті).
  2. Робота з документами в іноземній валюті (платіжні доручення в іноземній валюті, заяви на купівлю/продаж/конверсію іноземної валюти).
  3. Контроль за кредитними договорами.
  4. Контроль і операції за депозитними договорами.
  5. Формування та відправлення зарплатних відомостей.
  6. Робота з корпоративними картками.
  7. Формування виписок за рахунками.

Ознайомитися з інтерфейсом web-версії системи можна за посиланням (функціональність може відрізнятися від демонстраційної версії):

Демонстраційна версія

Тарифи iFOBS
Підключення до системи iFOBS
0,01 грн
Абонентська плата в місяць
100 грн

Як підключити?

  • Замовити онлайн

    Залишіть заявку, і наш менеджер зателефонує вам та призначить зустріч у відділенні.

  • Завітати до відділення

    Оберіть відділення та завітайте у зручний для вас час.

  • Підписати договір

    на обслуговування в системі «Клієнт-Банк».

  • Отримати логін

    і стартові сертифікати для входу в систему «Клієнт-Банк».

  • Згенерувати ключі

    в системі «Клієнт-Банк» і відправити до банку запит на сертифікацію ключів.

Питання та відповіді

Мобільний додаток системи «Клієнт-Банк» на даний момент знаходиться в розробці.

Якщо це «Ліміти та авторизація», то їх міняє самостійно Клієнт (користувач, який має доступ на управління ліміту. Налаштування приймаються одразу). Якщо це право авторизаційного підпису — відповідальний співробітник банку, після подання Клієнтом заявки на зміну, в якій вказує конкретного користувача, у якого повинно бути право авторизаційного підпису (налаштування змінюються протягом одного-двох робочих днів, поки обробляється заява зі зміни).

Щоб змінити пароль для входу в систему, виберіть Мій iFOBS/Персональні налаштування/Зміна паролю.

  1. Введіть свій пароль користувача в полі Поточний пароль.
  2. Введіть новий пароль в поля Новий пароль та Підтвердження нового паролю.

Зверніть увагу! Система потребує, щоб паролі були унікальні для кожного користувача даного робочого місця протягом всього часу роботи системи і містили тільки латинські букви різних регістрів, цифри та символи: ! " # $ % & ' ( ) * + , - . / : ; < = > ? @ [ \ ] ^ _ ` { | } ~

Всі інші символи, пробіл та символи кирилиці ігноруються.

До додаткових функцій системи «Клієнт-Банк» відносяться: послуга SMS-інформування, послуга e-mail-інформування, послуга права авторизаційного підпису, послуга SMS-підтвердження, послуга «Ліміти та авторизація».

Підключення послуги «Клієнт-Банк» відбувається на підставі укладеного між Банком та Клієнтом договору iFOBS, а також оформленням відповідної заяви, в якій будуть вказані всі необхідні функції для клієнта.

Відправити заявку
Будь ласка, залиште ваші контакти
ВАМ СПОДОБАВСЯ ПРОДУКТ?
Ми дбаємо про якість і актуальність наших послуг і продуктів, тому для нас дуже важлива ваша думка.