Звернення клієнтів

Шановні клієнти! На цій сторінці ви можете звернутися по допомогу до Центру клієнтської підтримки, залишити для нас подяку, скаргу або пропозицію, а також записатися на особистий прийом за допомогою наступної форми.

Графік особистого прийому клієнтів

Посадові особи Акціонерного банку «Південний»:
кожний другий четвер місяця з 15:00 до 17:00

Керівники Акціонерного банку «Південний»:
кожний третій четвер місяця з 15:00 до 17:00

Голова Правління Акціонерного банку «Південний» (або особа, що виконує її обов’язки):
один раз на квартал (кожний перший четвер третього місяця кварталу з 15:00 до 17:00)

Сайт НБУ – Про роботу зі зверненнями громадян

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).