Сервіс BankID для фізичних осіб
Набридло стояти в черзі за довідкою для отримання послуг у державних органах чи приватних компаніях? Пройдіть верифікацію за допомогою BankID та отримайте потрібні послуги миттєво.
Переваги:
Зручність
Зручність проходження верифікації.
Безпека
Безпека зберігання і передачі інформації.
Економія часу
Економія часу при оформленні документів.
Як це працює?
Щоб надати громадянину, скажімо, довідку, потрібно переконатися в тому, що це дійсно він. Якщо громадянин обирає верифікацію за допомогою BankID, він вводить логін/пароль свого інтернет-банкінгу та проходить другий етап авторизації (наприклад, введення SMS-пароля) — таким чином він підтверджує свою особу.
Переваги BankID:
- Зручність проходження верифікації та передачі ідентифікаційних даних — немає необхідності повторно вводити дані, оскільки вони вже є в банку.
- Безпека зберігання і передачі інформації — для обслуговування клієнтів у системі інтернет-банкінгу «Південний MyBank» використовує сучасні технології збереження даних клієнтів.
- Економія часу — не потрібно отримувати сертифікат електронного цифрового підпису (ЕЦП), немає необхідності стояти у чергах для отримання документів.
BankID для клієнтів банку «Південний»
- Обрати на сайті, що надає необхідні послуги, пункт Увійти за допомогою BankID.
- Зі списку запропонованих банків за посиланням обрати банк «Південний», пройти авторизацію (ввести логін і пароль для входу в інтернет-банкінг «Південний MyBank») та погодитися з передачею зазначених ідентифікаційних даних, що зберігаються в базі даних банку.
- За необхідності — заповнити форму запиту на отримання інформації.
- Банк передає сайту необхідну інформацію (наприклад, П. І. Б., серію та номер паспорта).
- Користувач передає або отримує запитувану інформацію на свою електронну адресу.
Приклади сайтів, на яких в даний момент можлива ідентифікація:
Як скористатись?
Південний MyBank
Зареєструйтесь у системі «Південний MyBank» та оформлюйте послуги автоматично.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).
Можливі наслідки користування сервісом BankID
Оскільки робота сервісу базується на авторизації в інтернет-банкінгу «Південний MyBank», то отримання доступу до облікового запису сторонніми особами, а також заволодіння ними мобільним пристроєм чи крадіжка мобільного номера (SIM-картки) дадуть змогу зловмисникам скористатися сервісом (пройти авторизацію) на сайтах надання послуг, що у свою чергу може призвести до розкриття персональних даних клієнта та/або до фінансових втрат/шахрайства (наприклад, незаконного оформлення кредиту в мікрофінансових організаціях тощо).