ESG політики та процедури
Політики та процедури, які регулюють ESG-діяльність банку «Південний»
Впроваджуючи принципи екологічної, соціальної та корпоративної відповідальності (ESG), ми активно підтримуємо ініціативи, спрямовані на сталий розвиток.
Принципи, викладені в регулятивних документах, є основою нашої щоденної роботи та ухвалення бізнес-рішень. Ми враховуємо відповідні екологічні, соціальні та управлінські норми під час оцінки ризиків і визначення потенційних можливостей.
Ми впевнені, що відповідальне ведення бізнесу не лише зміцнює довіру клієнтів, але й сприяє розвитку економіки загалом.
Механізм обробки зовнішніх звернень, у тому числі тих, що стосуються безпосередньо екологічних та соціальних ризиків
Механізм обробки звернень є невід’ємною частиною стратегії з ефективного залучення зацікавлених сторін, має велике значення для оцінки та пом’якшення екологічних та соціальних ризиків, пов'язаних із діяльністю проєктів, у тому числі тих, що кредитуються банком.
У банку передбачені наступні канали отримання звернень:
- Телефонне звернення: 0 800 30 70 30, 0482 30 70 30, https://bank.com.ua/call/
- Електронна пошта: 307030@pivdenny.ua
- Вебсторінка банку за посиланням https://bank.com.ua/zvernennya-klientiv
- Інтернет-банкінг MyBank
- Чат-бот
Звернення клієнтів можуть бути усними чи письмовими. Усні звернення викладаються клієнтами при зверненні до Центру клієнтської підтримки або через канали зв’язку «ЛІНІЇ ДОВІРИ».
Письмові звернення надаються у паперовому або в електронному вигляді.
Опрацювання звернень здійснюється відповідно Закону про звернення громадян та регулюється «Порядком роботи зі скаргами, пропозиціями, повідомленнями та подяками клієнтів ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ».
Банк заохочує відгуки та коментарі будь-яких зацікавлених сторін та гарантує обробку потенційних виразів незадоволення справедливо, послідовно та оперативно.