Картки

Банк «Південний» пропонує карткові тарифні плани, спеціально створені для різних категорій клієнтів із урахуванням їхніх щоденних потреб і фінансових можливостей.

  • Зручність

    Платіжні картки банку «Південний» приймаються в мільйонах торгових точок по всьому світу. По картці банку «Південний» ви зможете в будь-який час дня і ночі отримати готівку в місцевій валюті.

  • Інновації

    Ми постійно стежимо за новими технологіями і пропонуємо своїм клієнтам йти в ногу з часом разом з нами. Contactless payment, мобільний додаток, мобільний банкінг — все це у нас вже є!

  • Сервіс

    Можемо дозволити собі спілкуватися з клієнтом особисто і вирішувати, не відкладаючи, питання або проблеми, що виникли у клієнта.

  • Безпека

    Банк «Південний» приділяє особливу (пильну) увагу технологіям, які допомагають захистити кошти клієнтів від шахрайства: цілодобовий моніторинг карткових операцій, відправлення повідомлень клієнту на мобільний телефон.

Переваги

Переваги-Банк Пивденный

Як оформити картку?

  • Завітати до відділення

    Оберіть відділення та завітайте у зручний для вас час.

Для приватних клієнтів

Картки для власних потреб

World Elite Mastercard

World Elite Mastercard – елітний сервіс і унікальні привілеї в будь-який час у будь-якому куточку світу для найбільш вимогливих клієнтів.

Visa Signature

Одного світу замало. Visa Signature – для тих, хто не уявляє життя без подорожей та комфорту преміум рівня.

Картка моряка

Наша перевага — багаторічний досвід комплексного обслуговування підприємств морської галузі.

Картка IT

Отримання заробітної плати та банківські послуги для ІТ-фахівців.

Картки для отримувачів виплат

Ми дбаємо про наших клієнтів.

Зарплатні картки

Набагато більше, ніж просто зняти зарплату в банкоматі!

Спеціалізовані картки

– Кредитна картка «Мрійка»: дозволь своїм мріям здійснитися!
– Додаткова картка для дитини: навчайте дітей фінансової грамотності!

Подбайте про безпеку ваших карток — завжди зберігайте у таємниці дані вашої картки

✓ Якщо вам телефонують (не має значення, хто і з якою метою), ніколи не розголошуйте наступні особисті дані:

  • PIN-код картки;
  • термін її дії;
  • три цифри на звороті картки (CVV2/CVC2-код);
  • паролі, що надходять вам у SMS-повідомленнях;
  • пароль до інтернет-банкінгу «Південний MyBank».

Навіть якщо вам говорять, що телефонують з банку, та просять уточнити вказані вище дані, — не повідомляйте їх. Для обслуговування вашої картки у банку є вся необхідна інформація.

✓ Не записуйте PIN-коди чи паролі на платіжній картці або паперових носіях, не зберігайте їх поряд із карткою.

✓ Оплата карткою у магазинах, ресторанах, кінотеатрах, готелях та будь-яких інших місцях завжди має проводитися у вашій присутності.

✓ Якщо ви відмовилися від покупки або повертаєте товар, перевірте, щоб продавці дійсно скасували операцію. Вам повинні надати чек про скасування купівлі.

✓ Під час купівлі у мережі Інтернет використовуйте лише захищені та перевірені сайти. Ніколи не вводьте свій PIN-код під час купівлі у мережі Інтернет!

Гарантії-Банк Пивденный
Гарантії
Більш ніж двадцятирічний досвід роботи банку «Південний» на фінансовому ринку, високий професіоналізм керівництва і співробітників, а також постійна участь з 1999 року у Фонді гарантування вкладів — три стовпи довіри зі сторони наших вкладників.

Питання та відповіді

Pivdenny Online

Спробуйте наш новий мобільний застосунок. Здійснювати перекази, купувати валюту, поповнювати мобільний та керувати фінансами – легко!

Детальніше про застосунок

Pivdenny Online-Банк Пивденный

Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.

Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками

При оформленні та обслуговуванні поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»

У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше

Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше

Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше

Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).