Картки
Банк «Південний» пропонує карткові тарифні плани, спеціально створені для різних категорій клієнтів із урахуванням їхніх щоденних потреб і фінансових можливостей.
Зручність
Платіжні картки банку «Південний» приймаються в мільйонах торгових точок по всьому світу. По картці банку «Південний» ви зможете в будь-який час дня і ночі отримати готівку в місцевій валюті.
Інновації
Ми постійно стежимо за новими технологіями і пропонуємо своїм клієнтам йти в ногу з часом разом з нами. Contactless payment, мобільний додаток, мобільний банкінг — все це у нас вже є!
Сервіс
Можемо дозволити собі спілкуватися з клієнтом особисто і вирішувати, не відкладаючи, питання або проблеми, що виникли у клієнта.
Безпека
Банк «Південний» приділяє особливу (пильну) увагу технологіям, які допомагають захистити кошти клієнтів від шахрайства: цілодобовий моніторинг карткових операцій, відправлення повідомлень клієнту на мобільний телефон.
Переваги
Як оформити картку?
Для приватних клієнтів
World Elite Mastercard
Visa Signature
Картка моряка
Картка IT
Картки для отримувачів виплат
Зарплатні картки
Подбайте про безпеку ваших карток — завжди зберігайте у таємниці дані вашої картки
✓ Якщо вам телефонують (не має значення, хто і з якою метою), ніколи не розголошуйте наступні особисті дані:
- PIN-код картки;
- термін її дії;
- три цифри на звороті картки (CVV2/CVC2-код);
- паролі, що надходять вам у SMS-повідомленнях;
- пароль до інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Навіть якщо вам говорять, що телефонують з банку, та просять уточнити вказані вище дані, — не повідомляйте їх. Для обслуговування вашої картки у банку є вся необхідна інформація.
✓ Не записуйте PIN-коди чи паролі на платіжній картці або паперових носіях, не зберігайте їх поряд із карткою.
✓ Оплата карткою у магазинах, ресторанах, кінотеатрах, готелях та будь-яких інших місцях завжди має проводитися у вашій присутності.
✓ Якщо ви відмовилися від покупки або повертаєте товар, перевірте, щоб продавці дійсно скасували операцію. Вам повинні надати чек про скасування купівлі.
✓ Під час купівлі у мережі Інтернет використовуйте лише захищені та перевірені сайти. Ніколи не вводьте свій PIN-код під час купівлі у мережі Інтернет!
Питання та відповіді
Документи
Pivdenny Online
Спробуйте наш новий мобільний застосунок. Здійснювати перекази, купувати валюту, поповнювати мобільний та керувати фінансами – легко!
Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.
Клієнт має право після припинення дії Заяви-договору про надання послуг, включно у зв'язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов'язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов'язань клієнта за договором у повному обсязі, яку Банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п'яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.
Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками
При оформленні та обслуговуванні поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»
У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше
Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше
Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше
Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).