Картка IТ
Отримання заробітної плати та банківські послуги для ІТ-фахівців.
Картка IT-фахівця
Платіжні картки для IT-фахівців — це спеціальна пропозиція від банку «Південний», яка дає можливість спростити та вдосконалити систему отримання заробітної плати IT-фахівця!
Переваги тарифних планів для IT-фахівців
- Платіжні картки VISA/Mastercard (на вибір), оснащені чипом і безконтактним носієм.
- Безпечні розрахунки з Apple Pay, Google Pay.
- Безготівкове поповнення рахунку з власних поточних рахунків фізичних осіб – підприємців, відкритих у банку «Південний», — безкоштовно.
- Без сплати комісії за конвертацію.
- Можливість безкоштовного оформлення платіжної картки.
- Зняття готівки в банкоматах і терміналах банку — безкоштовно.
- Можливість зняття готівки за кордоном без комісії – 1 операція на календарний місяць.
- Зручний обмін валюти, оплата платежів онлайн в інтернет-банкінгу — підключення безкоштовно.
- Додаткові послуги (сервіси в аеропорту).
- SMS-повідомлення про рух коштів із послугою Mobi-Card.
- Поповнення рахунку IT-компанією — безкоштовно.
- Смарт-прайсинг: можливість не сплачувати щомісячну плату, а також зовнішнє безготівкове поповнення рахунку.
Оберіть тарифний план залежно від бажаного рівня сервісів платіжної картки, наприклад:
- Тарифний план «Престиж» — це тарифний план developer-рівня. Продукт створений для клієнтів, що віддають перевагу сервісу з особливим пріоритетом.
- Тарифний план «Безмеж» — це преміальний тарифний план рівня senior developer. Для клієнтів, які звикли до комфортних і якісних подорожей, отримання позитивного досвіду на кожному етапі життя.
- Тарифний план «Еліт» — це преміальний тарифний план рівня senior developer. Продукт, який надає елітний сервіс і унікальні привілеї в будь-який час у будь-якому куточку світу для найбільш вимогливих клієнтів.
Як оформити картку?
Документи
Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.
Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками
При оформленні та обслуговуванні поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»
У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше
Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше
Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше
Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).