Картки для власних потреб

Оцініть переваги користування і розрахунків платіжними картками банку «Південний».

Для власних потреб

Тарифні плани — можливість отримати додаткові банківські послуги за привабливою ціною.

Тарифний план «Стартовий»-Банк ПивденныйТарифний план «Стартовий»-Банк Пивденный
Тарифний план «Стартовий»
Базовий тарифний план, який дозволяє користуватися всіма основними функціями платіжної картки.
Тарифний план «Престиж»-Банк ПивденныйТарифний план «Престиж»-Банк Пивденный
Тарифний план «Престиж»
Сервіс із додатковими послугами.
Тарифний план «Безмеж»-Банк ПивденныйТарифний план «Безмеж»-Банк Пивденный
Тарифний план «Безмеж»
Гарне стає бездоганним. Visa Signature – для тих, хто не уявляє життя без подорожей та комфорту преміум рівня.
Тарифний план «Еліт»-Банк ПивденныйТарифний план «Еліт»-Банк Пивденный
Тарифний план «Еліт»
World Elite Mastercard – елітний сервіс і унікальні привілеї в будь-який час у будь-якому куточку світу для найбільш вимогливих клієнтів.
  • Оформляйте банківські картки з додатковими можливостями і додаткові картки на рідних і близьких.
  • Використовуйте всі переваги ваших банківських карток для безготівкової оплати товарів і послуг, у тому числі під час подорожей за кордон!
  • Заощаджуйте свій час на відвідуванні офісів банку та гроші на комісіях за послуги: використовуйте широкі можливості систем дистанційного банківського обслуговування — інтернет-банкінг MyBank та мобільний додаток «Південний MyBank».
  • Активно користуєтеся банківськими послугами та бажаєте стати власником престижної картки? Оформляйте тарифний план більш високого рівня.

Як оформити картку?

  • Pivdenny Online

    Легке оформлення у мобільному застосунку для наявних клієнтів

  • Завітати до відділення

    Оберіть відділення та завітайте у зручний для вас час.

Питання та відповіді

Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.

Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками

При оформленні та обслуговуванні поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»

У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше

Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше

Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше

Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).