Тарифний план «Еліт»
World Elite Mastercard – елітний сервіс і унікальні привілеї в будь-який час у будь-якому куточку світу для найбільш вимогливих клієнтів.
Статус
Символ беззаперечного визнання, відомий у всьому світі
Сервіс
Виняткове обслуговування з індивідуальним сервісом 24/7
Відпочинок
Подорожування з комфортом та найпрестижніші готелі світу
Впевненість
Найвищий рівень турботи, безпеки та конфіденційності
Переваги
Основні сервіси, які містить пакет послуг «Еліт»:
- оформлення картки (валюта – на вибір) World Elite Mastercard;
- обслуговування персональним преміум-менеджером в режимі 24/7;
- відсутність комісії за конвертацію;
- можливість зняття готівки за кордоном без комісії – три операції на календарний місяць;
- оформлення вкладу «Преміум» – отримання максимального доходу з виплатою процентів щомісячно або в кінці строку;
- можливість відвідування бізнес-залів в аеропортах у всьому світі:
- бізнес-зали Mastercard в аеропортах – безкоштовно у разі виконання умов користування сервісами МПС Mastercard;
- бізнес-зали Lounge Key– доступ більш ніж до 1200 бізнес-залів аеропортів – необмежене безкоштовне відвідування до 31.12.2023;
- оформлення поліса туристичного страхування від PZU для виїзду за кордон (на вибір за бажанням згідно з Тарифами);
- підключення послуги консьєрж-сервісу Mastercard Concierge в режимі 24/7;
- оренда індивідуальних банківських сейфів;
- дистанційне управління коштами із сервісом «Південний MyBank» або в мобільному застосунку Pivdenny Online, а також SMS-інформування MobiCard;
Всі доступні сервіси – у чат-боті @MastercardUkraine!
Ваш комфортний відпочинок.
Відкривайте World Elite у Pivdenny Online
Преміальний тарифний план World Elite Mastercard можна оформити у мобільному застосунку Pivdenny Online лише у декілька кліків. Відкрийте для себе бездоганний сервіс на кінчиках пальців!
Як оформити картку?
Документи
Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.
Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками
При оформленні та обслуговуванні поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»
У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше
Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше
Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше
Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).