Лінія довіри

Лінія довіри – це надійна, швидка і ефективна система зв’язку з Банком ПІВДЕННИЙ для повідомлень про будь-які фактичні або можливі порушення, пов’язані з:

  • порушенням прав споживачів;
  • шахрайством з боку співробітників банку при проведенні банківських операцій;
  • зловживанням персоналом банку своїм службовим становищем;
  • дискримінацією;
  • порушенням персоналом банку законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України та інших державних органів.
Залишити скаргу про порушення
Дані про конфліктну ситуацію

Вкажіть адресу відділення або назву структурного підрозділу банку, в якому стався вищевказаний інцидент

Хто, на вашу думку, відповідає за інцидент

Ваші контактні дані

Банк гарантує розгляд кожного звернення, що відповідає цілям і принципам Лінії довіри, але в той же час у заявника повинні бути розумні підстави вважати, що інформація, яку він повідомляє є достовірною і заслуговує довіри. Разом з тим, розгляду не підлягають звернення з ненормативною лексикою і образами.

Лінія довіри не призначена для скарг і отримання консультацій про послуги банку.

Для скарг і отримання консультацій про послуги банку надсилайте ваші запитання спеціалісту контакт-центру: 0-800-30-70-30

Банк гарантує конфіденційність обробки переданої інформації. Обробка персональних даних відбувається тільки за згодою заявника.

Звернення на Лінію довіри може бути передано також і в анонімному порядку. Однак надання даних заявника допоможе банку забезпечити зворотний зв'язок і надати інформацію про хід розгляду звернення. Анонімні повідомлення, що надійшли на Лінію довіри, також обробляються за аналогією з іншими повідомленнями при наявності достатньої інформації для реагування на звернення.

Банк не застосовує заходів відповідного впливу до заявників, які сумлінно повідомили про передбачувані неправомірні дії або порушеннях. Однак заявники, які навмисно надають неправдиву інформацію / відомості, можуть бути притягнуті до відповідальності відповідно до чинного законодавства.

Перед заповненням форми і відправленням інформації важливо знати, що ви, як суб'єкт персональних даних погоджуєтеся на обробку Ваших персональних даних для цілей, пов'язаних з їх збиранням, обробкою і зберіганням, а також з метою розгляду повідомлення та організації зворотного зв'язку з вами.