Планові технічні роботи в Центрі клієнтської підтримки

13.05.2022

14-16 травня 2022 року фахівці Акціонерного банку «Південний» проводитимуть планові технічні роботи в Центрі клієнтської підтримки.

Технічні роботи триватимуть:

  • з 01:00 до 03:00 14 травня;
  • з 02:00 до 04:00 15 травня;
  • з 02:00 до 04:00 16 травня.

У цей час буде недоступний телефонний зв’язок і зв’язок через чат з Центром клієнтської підтримки.

Для отримання консультації фахівців Центру клієнтської підтримки рекомендуємо відправляти повідомлення в системі дистанційного обслуговування «Південний MyBank».

Після завершення технічних робіт Центр клієнтської підтримки буде доступний за телефонами 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) та +380 482 307030 (для дзвінків із-за кордону) або в чат-боті @pivdennybank_bot у Telegram/Viber.

Просимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.