Банк «Південний» розширив перелік послуг, які надаються дистанційно

22.06.2021

З 23 червня 2021 року Акціонерний банк «Південний» розширив перелік додаткових продуктів (послуг), що надаються клієнтам – фізичним особам за допомогою дистанційних каналів зв’язку.

У веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank» у розділі замовлення послуг тепер можна створити заяву на:

  1. Активацію платіжної картки.
  2. Переоформлення платіжної картки.
  3. Оформлення додаткової платіжної картки.
  4. Отримання реквізитів за рахунком.

Крім того, з 23 червня перелік рахунків, які може обрати клієнт у веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank», розширений можливістю оформити пенсійну та соціальну картки.

Термін опрацювання заявки – до 2 робочих днів, без урахування дня подачі. За результатом розгляду заявки клієнт отримає відповідне повідомлення від банку.