Банк «Південний» увійшов до рейтингу 50 найкращих роботодавців України за версією Forbes
Акціонерний банк «Південний» увійшов до рейтингу «50 найкращих роботодавців України» за версією журналу Forbes, посівши в переліку 35 місце.
Рейтинг було опубліковано в січневому номері українського видання. До нього потрапили компанії з оборотом понад 4 млрд грн та кількістю співробітників більш ніж 1 тис. людей.
Серед 50 найкращих роботодавців країни – 10 банків та 7 ІТ-компаній. Як зазначає редакція Forbes, завдяки високій корпоративній культурі та гідній винагороді працівники цих галузей частіше задоволені своєю роботою. Серед 10 банків, які представлені в рейтингу, «Південний» посів 6 позицію, набравши 69 балів зі 100 можливих.
«Тішить, що наша корпоративна культура та комплексна політика щодо персоналу отримали незалежне визнання. Важливо, що оцінка містить як об'єктивні показники, так і ставлення наших співробітників. Наша мета – стати одним із кращих роботодавців країни, де співробітники відчувають себе надійно та можуть розвиватися як професіонали», – зазначила голова правління банку «Південний» Алла Ванецьянц.
Опитування було проведено Forbes у партнерстві з сайтом пошуку роботи work.ua серед 150 найбільших українських компаній. Компаніям було запропоновано розповсюдити анкету-опитувальник серед працівників, посилання на неї також було опубліковано на сторінках Forbes у соціальних мережах, при цьому участь у дослідженні могли взяти всі охочі. Анкету заповнили 11 675 респондентів.
Також для створення рейтингу використали оцінки експертів ринку праці та інформацію з відкритих джерел.
Рейтинг роботодавців сформований за 100-бальною шкалою. 60 % підсумкової оцінки отримали з оцінок працівників компаній, 20 % – з оцінок експертів ринку праці, 20 % – з інших джерел.
Рейтинг складався за вісьмома критеріями оцінки:
- лояльність співробітників (25 %);
- заробітна плата (20 %);
- робоче місце й графік роботи (20 %);
- інформаційна відкритість (10 %);
- наявність і склад соціального пакета (5 %);
- можливості розвитку в компанії (5 %);
- відчуття турботи з боку компанії під час коронакризи (5 %);
- інші фактори (10 %).