Важливо! Інформація про зміну режиму роботи відділень банку «Південний»

15.04.2020

Оновлено 22.04.2020

Шановні клієнти!

Банк «Південний» вживає усіх необхідних профілактичних заходів для попередження поширення вірусної інфекції COVID-19 (коронавірус).

У зв’язку із впровадженням на державному рівні протиепідемічних заходів у роботі відділень банку відбудуться тимчасові зміни. Частина з них призупинить роботу, інші працюватимуть за скороченим графіком.

Тимчасово призупинено роботу наступних відділень:

  • № 26-03, м. Київ, пр-т Маяковського, 17;
  • № 26-04, м. Київ, вул. Гарматна, 8;
  • № 26-09, м. Київ, вул. Борщагівська, 154а;
  • № 26-14, м. Київ, вул. Кирилівська, 127;
  • № 26-16, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 112;
  • № 26-18, м. Київ, вул. Пшенична, 9;
  • № 26-19, м. Київ, пр-т Перемоги, 20;
  • № 26-21, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 8, корпус 6, літера Е;
  • № 15-02, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 37;
  • № 15-06, м. Одеса, вул. Середня, 83а;
  • № 15-10, м. Одеса, вул. Пастера, 16;
  • № 15-49, м. Одеса, Сабанський провулок, 3;
  • № 15-56, м. Одеса, вул. Маловського, 10;
  • № 15-57, м. Одеса, вул. Макаренка, 2а;
  • №15-60, с. Фонтанка, комплекс будівель і споруд № 1, об'єкт № Р4, БТВОК «Рів’єра»;
  • №15-61, с. Фонтанка, комплекс будівель і споруд № 1, об'єкт № Р11, БТВОК «Рів’єра»;                                                                                     
  • № 15-81, м. Одеса, вул. Дідріхсона, 8;
  • № 15-83, м. Одеса, вул. Генуезька, 5;
  • № 14-02, м. Миколаїв, вул. Озерна, 13в/3;
  • № 15-74, м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, 6.

В усіх інших відділеннях на час карантину встановлюється наступний режим роботи:

Понеділок-п'ятниця: 09:30-17:00
Касове обслуговування: 09:30-16:30
Операції за безготівковими платежами: 09:30-16:00
Касові операції: 09:30-16:30
Санітарний час:
11:00-11:15
13:00-14:00
15:00-15:15 
Вихідні дні: субота, неділя.

Як повідомлялось раніше, у відділеннях, що продовжують роботу, діє обмеження на одночасне перебування не більше п'яти клієнтів. Таке рішення було прийняте відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації здоров’я.

Нагадаємо, що за допомогою інтернет-банкінгу MyBank і «Клієнт-Банк» для бізнесу ви можете здійснити більшість операцій дистанційно. А для вирішення актуальних питань рекомендуємо звернутися до чат-бота та нашого Центру клієнтської підтримки, який працює в режимі 24/7.

Дякуємо за розуміння!

З повагою,
банк «Південний»