Кількість звернень до чат-бота банку «Південний» збільшилася на 58 %

23.03.2021

Кожен третій клієнт, в якого виникає потреба отримати дистанційну підтримку від банку «Південний», звертається до чат-бота банку «Південний».

За перші два місяці 2021 року кількість звернень до чат-бота збільшилася на 58 % порівняно з аналогічним періодом 2020 року. При цьому більш ніж половину питань клієнти змогли вирішити самостійно за допомогою чат-бота і сервісів самообслуговування.

Найпопулярнішими сервісами залишаються перевірка балансу рахунку, отримання інформації про курси валют і замовлення готівки для зняття з рахунку.

Клієнти, які звернулись у чат з оператором, найчастіше ставлять запитання про платіжні картки, мобільний застосунок «Південний MyBank» та поточний рахунок.

Нагадуємо, що для отримання чат-підтримки клієнт самостійно може обрати зручний канал зв'язку – Viber/Telegram/Messenger Facebook/live-чат на сайті банку «Південний» (доступно у веб- і мобільній версіях сайту). Віджет із веб-чатом та посилання на месенджери розташовані на сайті нашого банку в правому нижньому куті.