Гарантії платежу/виконання зобов'язань

Банківська гарантія платежу/виконання зобов'язань/повернення авансового платежу.

Банк «Південний» надає клієнтам:

Гарантії платежу – зобов’язання банку виплатити суму грошових коштів продавцю у разі, якщо покупець порушив умови договору та не здійснив платіж у встановлений договором термін.

Гарантії виконання зобов’язань – зобов’язання банку виплатити покупцеві обумовлену суму у разі невиконання продавцем своїх зобов’язань за договором.

Гарантії повернення авансового платежу – зобов’язання банку виплатити суму коштів покупцю в межах здійсненого авансового платежу в разі невиконання продавцем умов договору з постачання товарів/здійснення робіт/надання послуг і відмови або неможливості повернути отриманий від покупця авансовий платіж згідно з умовами договору.

 Переваги банківських гарантій:

  • Можливість отримати від контрагентів відтермінування платежу (товарний кредит) для покупців.
  • Можливість забезпечити повернення авансового платежу для покупців у разі невиконання своїх зобов’язань за договором з боку продавця.
  • Мінімізація ризиків невиконання зобов’язань за договором з боку контрагента.
  • Більш економічно вигідніший фінансовий інструмент у порівнянні з кредитуванням або факторингом.

Основні умови надання гарантій банком «Південний»:

Вимоги до клієнтів-принципалів за гарантією:

  • період ведення господарської діяльності – не менше 12 місяців;
  • стійкий фінансовий стан.

Максимальний строк гарантії – не більше строку виконання зобов’язань, забезпечених гарантією згідно з договором (контрактом).

 Валюта – гривня, долар США, євро.

 Форма надання гарантії:

  • на паперовому носії;
  • в електронній формі з ЕЦП;
  • у формі SWIFT-повідомлення.

 Забезпечення – грошові кошти на рахунку покриття або ліквідна застава у вигляді: нерухомості; автотранспорту; обладнання; товарів в обороті; майнових прав на грошові кошти, розміщені на депозитному рахунку, тощо.

 Строк прийняття банком рішення щодо гарантії – до 5 робочих днів із моменту подання клієнтом повного пакета документів до банку.

Тариф за надання гарантії
Надання гарантії в національній валюті
0,2 % від суми (min 1 000 грн - max 10 000 грн)
Надання гарантії в іноземній валюті
0,2 % від суми (min 100 дол. США- max 1 000 дол. США) (у гривні за курсом НБУ)
Тариф за управління гарантією в національній валюті
Під заставу грошових коштів
2 % річних
Під заставу нерухомості
3 - 3,5 % річних
Під заставу обладнання, транспорту
4 - 4,5 % річних
Під заставу товарів в обігу
від 5 % річних
Під інше забезпечення
за домовленістю
Тариф за управління гарантією в іноземній валюті
Комісія за управління гарантією
За домовленістю
Тариф за внесення змін до умов гарантії
Збільшення суми гарантії в національній валюті
0,2 % від суми (min 1 000 грн - max 10 000 грн)
Збільшення суми гарантії в іноземній валюті
0,2 % від суми (min 100 дол. США - max 1 000 дол. США) (у гривні за курсом НБУ)
Збільшення строку дії гарантії в національній валюті
1 000 грн
Збільшення строку дії гарантії в іноземній валюті
100 дол. США (у гривні за курсом НБУ)
Інші зміни умов гарантії в національній валюті ( в т.ч. анулювання за запитом клієнта)
500 грн
Інші зміни умов гарантії в іноземній валюті ( в т.ч. анулювання за запитом клієнта)
50 дол. США (у гривні за курсом НБУ)
Тарифи за інші операції з гарантією
Розгляд вимоги платежу та виконання платежу за гарантією в національній валюті
0,2 % від суми платежу (min 1 000 грн - max 5 000 грн )
Розгляд вимоги платежу та виконання платежу за гарантією в іноземній валюті
0,2 % від суми вимоги (min 100 дол. США - max 500 дол. США) (у гривні за курсом НБУ)
Авізування повідомлень, отриманих за гарантією в національній валюті
250 грн
Авізування повідомлень за гарантією в іноземній валюті
50 дол. США (у гривні за курсом НБУ)
Направлення повідомлення (розслідування за гарантією в національній валюті) в інші банки за запитом клієнта
500 грн
Направлення повідомлення (розслідування за гарантією в іноземній валюті) в інші банки за запитом клієнта
50 дол. США (у гривні за курсом НБУ)

Порядок оформлення банківської гарантії:

  1. Клієнт надає в банк необхідний пакет документів.
  2. Банк на підставі отриманого пакету документів розглядає можливість оформлення гарантії.
  3.  У разі позитивного рішення банку відбувається підписання з клієнтом договору гарантії та інших необхідних договорів забезпечення (у разі необхідності). При наданні гарантії на умовах 100 % покриття грошовими коштами клієнта підписується договір про надання гарантії.
  4. Банк випускає гарантію на паперовому носії для передачі безпосередньо бенефіціару або клієнту для подальшої передачі бенефіціару, або надає в електронній формі по системі «ProZorro», або передає в формі повідомлення формату МТ760 засобами міжнародної телекомунікаційної системи S.W.I.F.T. банку бенефіціара для подальшої передачі бенефіціару.

Як замовити?

  • Замовити онлайн

    Залишіть заявку, і наш менеджер зателефонує вам та призначить зустріч.

  • Звернутися до свого менеджера

    для діючих клієнтів банку.

Питання та відповіді

Відправити заявку
Залиште ваші контакти і співробітник банку зв`яжеться з Вами для узгодження умов оформлення продукту або послуги
Вам сподобався продукт?
Ми дбаємо про якість і актуальність наших послуг і продуктів, тому для нас дуже важлива ваша думка.