Гарантії платежу/виконання зобов'язань
Банківська гарантія платежу/виконання зобов'язань/повернення авансового платежу.
Банк «Південний» надає клієнтам:
Гарантії платежу – зобов’язання банку виплатити суму грошових коштів продавцю у разі, якщо покупець порушив умови договору та не здійснив платіж у встановлений договором термін.
Гарантії виконання зобов’язань – зобов’язання банку виплатити покупцеві обумовлену суму у разі невиконання продавцем своїх зобов’язань за договором.
Гарантії повернення авансового платежу – зобов’язання банку виплатити суму коштів покупцю в межах здійсненого авансового платежу в разі невиконання продавцем умов договору з постачання товарів/здійснення робіт/надання послуг і відмови або неможливості повернути отриманий від покупця авансовий платіж згідно з умовами договору.
Переваги банківських гарантій:
- Можливість отримати від контрагентів відтермінування платежу (товарний кредит) для покупців.
- Можливість забезпечити повернення авансового платежу для покупців у разі невиконання своїх зобов’язань за договором з боку продавця.
- Мінімізація ризиків невиконання зобов’язань за договором з боку контрагента.
- Більш економічно вигідніший фінансовий інструмент у порівнянні з кредитуванням або факторингом.
Основні умови надання гарантій банком «Південний»:
Вимоги до клієнтів-принципалів за гарантією:
- період ведення господарської діяльності – не менше 12 місяців;
- стійкий фінансовий стан.
Максимальний строк гарантії – не більше строку виконання зобов’язань, забезпечених гарантією згідно з договором (контрактом).
Валюта – гривня, долар США, євро.
Форма надання гарантії:
- на паперовому носії;
- в електронній формі з ЕЦП;
- у формі SWIFT-повідомлення.
Забезпечення – грошові кошти на рахунку покриття або ліквідна застава у вигляді: нерухомості; автотранспорту; обладнання; товарів в обороті; майнових прав на грошові кошти, розміщені на депозитному рахунку, тощо.
Строк прийняття банком рішення щодо гарантії – до 5 робочих днів із моменту подання клієнтом повного пакета документів до банку.
Порядок оформлення банківської гарантії:
- Клієнт надає в банк необхідний пакет документів.
- Банк на підставі отриманого пакету документів розглядає можливість оформлення гарантії.
- У разі позитивного рішення банку відбувається підписання з клієнтом договору гарантії та інших необхідних договорів забезпечення (у разі необхідності). При наданні гарантії на умовах 100 % покриття грошовими коштами клієнта підписується договір про надання гарантії.
- Банк випускає гарантію на паперовому носії для передачі безпосередньо бенефіціару або клієнту для подальшої передачі бенефіціару, або надає в електронній формі по системі «ProZorro», або передає в формі повідомлення формату МТ760 засобами міжнародної телекомунікаційної системи S.W.I.F.T. банку бенефіціара для подальшої передачі бенефіціару.
Як замовити?
Замовити онлайн
Залишіть заявку, і наш менеджер зателефонує вам та призначить зустріч.
Звернутися до свого менеджера
для діючих клієнтів банку.