Система «Клієнт-Банк»

Комплексне дистанційне банківське обслуговування.

Система «Клієнт-Банк» (iFOBS) банку «Південний»

– сучасний програмний комплекс, що надає клієнтам можливість дистанційно (без візиту до відділення банку) швидко та безпечно здійснювати банківські операції: формувати платіжні документи та відправляти їх в банк; отримувати виписки по рахунку; працювати з зарплатними відомостями та фінансовими договорами, а також контролювати рух коштів на рахунках.

Користуватися системою можна як за допомогою окремої програми, що встановлюється на комп'ютер стаціонарно (Win-клієнт), так і через інтернет-браузер (Web-клієнт).

Переваги системи «Клієнт-Банк»:

  • Комплексне дистанційне банківське обслуговування – для здійснення платежів не потрібні візити в банк – достатньо сформувати платіжний документ у системі. «Клієнт-Банк iFOBS» підтримує повний спектр банківських документів та реалізований із урахуванням усіх вимог Національного банку України.
  • Зниження ймовірності операційних помилок – не потрібно заповнювати платіжні доручення вручну, що дозволяє уникнути механічних помилок.
  • Економія – тарифи на проведення платежів із використанням системи «Клієнт-Банк iFOBS» нижчі за тарифи на проведення платежів на паперовому носії.
  • Гарантований рівень безпеки – високий рівень захисту інформації від несанкціонованого доступу. Для операцій використовуються сертифіковані криптографічні засоби.
  • Можливість здійснювати платежі з будь-якої точки світу навіть у неробочий час банку за умови підключення послуги «Цілодобове проведення платежів».

Функціональні можливості системи

  • Робота з документами в національній валюті (платіжні доручення в національній валюті).
  • Робота з документами в іноземній валюті (платіжні доручення в іноземній валюті, заяви на купівлю/продаж/конверсію іноземної валюти).
  • Контроль за кредитними договорами.
  • Контроль і операції за депозитними договорами.
  • Формування та відправлення зарплатних відомостей.
  • Робота з корпоративними картками.
  • Формування виписок за рахунками.

Ознайомитися з інтерфейсом Web-версії системи можна тут (функціональність може відрізнятися від демонстраційній версії).

Для підключення до системи «Клієнт-Банк» банку «Південний» необхідно:

  1. Звернутися до свого обслуговуючого відділення.
  2. Підписати договір на обслуговування в системі «Клієнт-Банк».
  3. Отримати стартові сертифікати і логін для входу в систему «Клієнт-Банк».
  4. Згенерувати в системі «Клієнт-Банк» ключі і відправити до банку запит на сертифікацію ключів.
Тарифи
Підключення до системи iFobs
0,01 грн
Абонентська плата в місяць (стягується лише, якщо ви користувалися системою)
100 грн

Як оформити?

  • Замовити онлайн

    Залишіть заявку, і наш менеджер зателефонує вам та призначить зустріч.

  • Звернутися до свого менеджера

    для діючих клієнтів банку.

  • Завітати до відділення

    Оберіть відділення та завітайте у зручний для вас час.

Питання та відповіді

Мобільний додаток системи «Клієнт-Банк» на даний момент знаходиться в розробці.

Якщо це «Ліміти та авторизація», то їх змінює самостійно Клієнт (користувач, який має доступ на управління ліміту. Налаштування приймаються одразу). Якщо це право авторизаційного підпису — відповідальний співробітник банку, після подання Клієнтом заявки на зміну, в якій вказує конкретного користувача, у якого повинно бути право авторизаційного підпису (налаштування змінюються протягом одного-двох робочих днів, поки обробляється заява зі зміни).

Щоб змінити пароль для входу в систему, виберіть Мій iFOBS/Персональні налаштування/Зміна паролю:

  1. Введіть свій пароль користувача в полі Поточний пароль;
  2. Введіть новий пароль в поля Новий пароль та Підтвердження нового паролю;

Зверніть увагу! Система потребує, щоб паролі були унікальні для кожного користувача даного робочого місця протягом всього часу роботи системи і містили тільки латинські букви різних регістрів, цифри та символи: ! " # $ % & ' ( ) * + , - . / : ; < = > ? @ [ \ ] ^ _ ` { | } ~

Всі інші символи, пробіл та символи кирилиці ігноруються.

До додаткових функцій системи «Клієнт-Банк» відносяться: послуга SMS-інформування, послуга e-mail-інформування, послуга права авторизаційного підпису, послуга SMS-підтвердження, послуга «Ліміти та авторизація».

Підключення послуги «Клієнт-Банк» відбувається на підставі укладеного між Банком та Клієнтом договору iFOBS, а також оформленням відповідної заяви, в якій будуть вказані всі необхідні функції для клієнта.

Відправити заявку
Залиште ваші контакти, і співробітник банку зв`яжеться з вами для узгодження умов оформлення продукту або послуги
Вам сподобався продукт?
Ми дбаємо про якість і актуальність наших послуг і продуктів, тому для нас дуже важлива ваша думка.