Картки – обслуговування в умовах воєнного стану
Оформлення, перевипуск, зняття готівки та інше.
Подовження терміну дії картки
Для зручності клієнтів банк подовжує термін дії карток, що завершується починаючи з лютого 2022 року (включно) і пізніше.
Власникам карток Mastercard доступні за подовженими картками:
Операція/ послуга |
Mastercard (чип і безконтакт) |
PIN-активація картки в банкоматах банку «Південний» |
+ |
Перевірка балансу в банкоматах банку «Південний» (безконтакт, чип, магнітна смуга) |
+ |
Зміна PIN-коду в банкоматах банку «Південний» |
+ |
Зняття готівки в банкоматах банку «Південний» |
+ |
Зняття готівки в банкоматах інших банків (безконтакт, чип, магнітна смуга) |
залежить від налаштувань пристрою |
Операції в POS-терміналах банку «Південний» (безконтакт, чип, магнітна смуга) |
+ |
Операція в POS-терміналах інших банків (безконтакт, чип, магнітна смуга) |
залежить від налаштувань пристрою |
Покупки, інші операції в мережі Інтернет, у т. ч. Р2Р |
залежить від налаштувань пристрою |
Управління лімітами за карткою |
+ |
Блокування/розблокування картки |
+ |
3-D Secure |
+ |
Mobi-Card |
+ |
Щодо операцій у мережі Інтернет, у т. ч. Р2Р, розрахунків у POS-терміналах і зняття готівки в банкоматах інших банків – операції будуть успішними, якщо банки-еквайєри приймають подовжені картки, тобто необхідно виконати спробу оплатити.
Власникам карток Visa доступні за подовженими картками:
Використовувати подовжені картки можна, розраховуючись безконтактно: карткою, мобільним пристроєм або знімаючи готівку в безконтактному банкоматі (оснащеному NFC) за допомогою мобільного пристрою, якщо картки додані до гаманців Apple Pay або Google Pay. Не використовуйте подовжені картки Visa за допомогою чипа, вставляючи картку безпосередньо у пристрій.
Пропонуємо клієнтам також наступні альтернативні дії:
- терміново перевірте термін дії вашої картки та додайте її до гаманця Apple Pay або Google Pay;
- після завершення терміну дії картки переоформіть дистанційно картку та активуйте її, звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку «Південний» або у веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank»;
Додана до гаманця Apple Pay або Google Pay картка автоматично залишатиметься актуальною після активації перевипущеної картки, якщо її було додано до гаманця до завершення терміну дії картки.
Увага! Для автоматичного подовження терміну дії картки в гаманцях Apple Pay або Google Pay перевипуск картки має бути виконаний за умови збереження класу картки та платіжної системи!
Додати до гаманця Apple Pay або Google Pay картку, термін дії якої сплинув, наразі неможливо.
Увага! 26 грудня 2022 року Банк анулює картки Visa, термін дії яких закінчився до 01.11.2022 року і по яким були відсутні активні операції протягом періоду з 01.08.2022 по 22.12.2022 року. Клієнтам, які бажають продовжити користування карткою, до 26 грудня 2022 року необхідно перевипустити та активувати картку. Зробити це можна у веб-версії інтернет-банкінгу "Південний MyBank" або звернувшись у відділення банку або Центр клієнтської підтримки.
Як перевипустити картку
- в одному з відділень банку, надавши документи згідно з переліком;
- звернутись до Центру клієнтської підтримки;
- для клієнтів банку – дистанційно, за допомогою веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Як перевипустити картку у веб-версії «Південний MyBank»:
- Увійти в особистий обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль);
- У головному меню обрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Рахунки» та Деталі – «Переоформлення ПК».
- У заяві, що сформувалась, перевірити інформацію, вибрати з випадаючих списків номер картки, причину переоформлення та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку.
- Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
- Коли картку буде доставлено до відділення банку, на фінансовий номер надійде повідомлення.
Щодо можливості додавання карток до електронних гаманців і розрахунків з Apple Pay або Google Pay – дивіться вище.
Оформлення нової картки
Відкрити рахунок та оформити платіжну картку банку «Південний» можливо:
- в одному з відділень банку, надавши документи згідно з переліком;
- для клієнтів банку – дистанційно, за допомогою веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Як оформити картку у веб-версії «Південний MyBank»:
- Увійти в особистий обліковий запис за посиланням https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль);
- У головному меню обрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Рахунки» та Деталі (вибрати необхідний для відкриття рахунок):
- відкриття поточного рахунку ІТ-фахівця з видачею ПК;
- відкриття поточного рахунку «Для власних потреб» з видачею ПК;
- відкриття поточного рахунку моряка з видачею ПК;
- відкриття поточного рахунку «Пенсійний» з видачею ПК;
- відкриття поточного рахунку «Соціальний» з видачею ПК.
Для вибору просимо ознайомитись детальніше з тарифами банку за посиланням.
- У заяві, що сформувалась, перевірити інформацію, вибрати з випадаючих списків валюту рахунку, додаткову інформацію та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку.
- Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
- Коли картку буде доставлено до відділення банку, на фінансовий номер надійде повідомлення.
Оформлення додаткової картки
Оформити додаткову картку до поточного рахунку з використанням платіжної картки можливо:
- в одному з відділень банку, надавши документи згідно з переліком;
- дистанційно за допомогою веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Як оформити додаткову картку у веб-версії «Південний MyBank»:
- Увійти в особистий обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль);
- У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Платіжні картки» та Деталі – «Оформлення додаткової ПК»
- У заяві, що сформувалась, перевірити інформацію, вибрати з випадаючих списків номер рахунку, клас картки, номер мобільного телефону для підключення послуги Mobi-Card та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку. Якщо додаткову картку необхідно оформити на ім’я іншої особи, відмінної від власника рахунку, – заповнити дані додаткового держателя.
- Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
- Коли картку буде доставлено до відділення банку, на фінансовий номер надійде повідомлення. Отримати картку з документами згідно з переліком має держатель картки, на ім’я якого було емітовано додаткову картку, окрім дітей віком від 6 до 14 років, чию картку отримує власник рахунку за умови надання відповідних ідентифікаційних документів – своїх і дитини.
Як завантажити мобільний застосунок "Pivdenny Online"
Для реєстрації у мобільному застосунку "Pivdenny Online" необхідно мати активну картку та зареєстрований у банку номер мобільного телефону.
Для завантаження застосунку необхідно:
- Зайти у магазин AppStore (для iOS) або GooglePlay (для Android).
- Ввести у поле для пошуку назву Pivdenny Online і натиснути «Встановити».
- Після завантаження на робочому столі смартфону з’явиться іконка застосунку.
Для реєстрації у застосунку необхідно:
- Увійти до системи та ввести зареєстрований у банку номер мобільного телефону.
- Підтвердити номер телефону одноразовим otp паролем, який буде надіслано системою на номер телефону. Відправка здійснюється першим пріоритетом на Viber, далі у вигляді смс – повідомлення.
- Ввести реквізити активної картки (номер картки та CVV2/CVC2 код) - вручну або наведенням камери (іконка камери у правому верхньому куті на зображенні картки).
- Створити пароль для подальшого входу у застосунок:
- мінімум 8 знаків;
- мінімум 1 велика та 1 маленька латинські літери;
- мінімум 1 спецсимвол; Спецсимволи: ! @ $ % ^ & * ( ) _ - +
- мінімум 1 цифра;
Створений пароль необхідно підтвердити одноразовим паролем, який надсилається системою на вказаний номер телефона.
Термін дії паролю – 365 днів (1 рік).
Як активувати картку
- в одному з відділень банку;
- у банкоматі банку;
- у кіоску самообслуговування банку;
- у платіжному терміналі у відділенні банку;
- звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку;
- дистанційно за допомогою мобільного застосунку "Pivdenny Online";
- дистанційно за допомогою мобільної або веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Як активувати картку у мобільному застосунку «Рivdenny Online»:
- Увійти до системи та перейти у розділ «Мої картки». На екрані під карткою буде повідомлення «Картка вимагає активації».
- Перейти у «Налаштування картки» та натиснути «Активувати картку».
Увага! Активація доступна клієнтам, що вже зареєстровані у застосунку і для нових карток, які отримані клієнтом у відділенні банку.
Як активувати картку у мобільній версії «Південний MyBank»:
- Увійти в особистий кабінет мобільного додатка.
- У розділі з повідомленнями надіслати запит через опцію «Створити повідомлення», у якому обов’язково вказати, яку саме картку необхідно активувати.
- Отримавши відповідь – перевірити статус виконання заявки.
Як активувати картку у веб-версії «Південний MyBank»:
- Увійти в особистий обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль).
- У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Платіжні картки» та Деталі – «Оформлення додаткової ПК»
- У заяві, що сформувалась, перевірити інформацію, вибрати з випадаючого списку номер картки, яку необхідно активувати.
- Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
Отримання картки
Отримати оформлену платіжну картку можливо у відділенні, що ви обрали під час оформлення. Коли картку буде доставлено до відділення банку, на ваш фінансовий номер надійде повідомлення.
Якщо ви тимчасово не можете отримати картку, забрати її має можливість довірена особа на підставі відповідної нотаріальної довіреності.
Додавання картки до Apple Pay/Google Pay та проведення розрахунків
- Загальний порядок додавання платіжних карток до сервісів Apple Pay та Google Pay не змінився та описаний у розділах https://bank.com.ua/apple-pay та https://bank.com.ua/googlepay.
- Картку, за якою завершився термін дії, додати до гаманця Apple Pay/Google Pay неможливо. Такі налаштування зроблені з боку Apple і Google та є поза межами впливу банку. Однак, якщо картка, за якою завершився термін дії, продовжує свою роботу (розділ «Платіжні картки», пункт «Продовження терміну дії»), то й токен, що було створено до моменту завершення терміну дії платіжної картки, також буде продовжувати виконувати ті транзакції, які може виконувати платіжна картка з продовженим терміном дії.
- Всім клієнтам, терміни дії карток яких завершуються у найближчі кілька місяців, рекомендуємо додати картку до гаманця Apple Pay/Google Pay до моменту завершення терміну дії картки. У випадку перевипуску платіжної картки всі токени, що були випущені до картки із завершеним строком використання, автоматично будуть прив’язані банком до нової платіжної картки. Таким чином, ви зможете:
- активувати нову платіжну картку;
- встановити PIN-код до нової картки в інтернет- або мобільному банкінгу «Південний MyBank»
- виконувати всі безконтактні транзакції за допомогою цифрової картки в гаманцях Apple Pay/Google Pay навіть без фізичної наявності платіжної картки, а саме: покупки в магазинах, зняття готівки в безконтактних банкоматах, покупки в інтернет-магазинах, що приймають у якості оплати Apple Pay/Google Pay. При цьому необхідно пам’ятати, що за правилами платіжних систем у випадку перевипуску картки на новий термін дії, токени, що були створені до попередньої платіжної картки, тільки тоді успішно будуть прив’язані до нової платіжної картки, коли тип платіжної картки та міжнародна платіжна система старої та нової карток будуть повністю збігатися (тобто Mastercard World має бути перевипущено на Mastercard World, Visa Platinum на Visa Platinum тощо).
Якщо термін дії платіжної картки вже завершився та ви не мали на момент його завершення діючих цифрових карток у сервісі Apple Pay, ви можете додати свою нову платіжну картку до гаманця Apple Wallet безпосередньо у мобільному додатку «Південний MyBank». Для цього попередньо треба активувати нову платіжну картку. Для додавання картки до Apple Wallet у такий спосіб не потрібно знати CVV2/CVC2 нової картки, тож не потрібно мати її фізично. При цьому картка зможе виконувати всі можливі транзакції з використанням гаманця Apple Pay.
Додавання картки до Apple Pay/Google Pay у мобільному застосунку "Pivdenny Online"
- Необхідно увійти до системи та обрати активну картку у розділі «Мої картки».
- Відкрити вікно «Налаштування картки» та обрати “Налаштування Apple Pay/ Google Pay”, де відображаються всі електронні пристрої, до яких можливо додати картку (iPhone, iPad, Apple Watch/Телефон з android або часи android).
3. Натиснути кнопку «Додати до Apple Wallet/Google Pay», після чого мобільний застосунок переведе на сторінку додатку Apple Wallet/ Google Pay.
4. Після додавання картки в додатку Apple Pay/Google Pay до гаманця, стан кнопки у вікні “Налаштування Apple Pay/Google Pay” зміниться на "Додана до Apple Wallet/Google Pay".
Встановлення або зміна PIN-коду
Встановити новий PIN-код до картки можливо:
- за допомогою платіжного термінала в будь-якому з відділень банку;
- дистанційно
- за допомогою мобільного застосунку "Pivdenny Online";
- дистанційно, за допомогою мобільної або веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Як встановити/змінити PIN-код за допомогою «Рivdenny Online»:
- Увійти до системи та перейти у «Налаштування картки».
- Натиснути «Змінити PIN картки», ввести новий ПІН-код і підтвердити його повторним введенням коду.
- Підтвердити встановлений ПІН-код паролем, надісланим системою на номер телефону.
Як встановити новий PIN-код за допомогою «Південний MyBank»:
- Увійти в особистий кабінет мобільного додатка або обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль).
- У розділі «Карткові рахунки» вибрати необхідну картку.
- Натиснути кнопку «Встановити PIN-код».
- Ввести новий PIN-код, повторити його та підтвердити, підписавши SMS.
- Першою операцією для картки з чипом після встановлення PIN-коду має бути операція, що проводиться із введенням нового PIN-коду в банкоматі або платіжному терміналі у відділенні банку (перевірка балансу картки або видача готівки).
Для цього немає необхідності пам’ятати діючий PIN-код. Просто встановлюйте новий!
Змінити старий PIN-код до картки на новий можна також у банкоматі. Для цього необхідно пам’ятати діючий PIN-код.
Отримати підтримку
Отримати довідкову інформацію або підтримку можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку (цілодобово):
- за телефоном 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні);
- за телефоном 0 482 30 70 30 (згідно з тарифами оператора зв’язку);
- за телефоном +380482307030 (для дзвінків з-за кордону згідно з тарифами оператора зв’язку);
- за допомогою каналу голосового зв’язку на сайті банку;
- за електронною поштою 307030@pivdenny.ua;
- за формою зворотного зв’язку;
- через месенджери – Viber, Telegram, Messenger Facebook та live-чат на сайті банку;
- через мобільний застосунок «Pivdenny Online», натиснувши на «Профіль користувача» у верхньому лівому куті застосунка та обравши «Служба підтримки»;
- через систему «Південний MyBank»;
- завітавши до працюючого відділення банку.