Картки – обслуговування в умовах воєнного стану

Оформлення, перевипуск, зняття готівки та інше.

Подовження терміну дії картки

Для зручності клієнтів банк подовжує термін дії карток, що завершується починаючи з лютого 2022 року (включно) і пізніше.

Власникам карток Mastercard

Операції та послуги, що доступні за даними подовженими картками:

Операція/ послуга

Mastercard (чип і безконтакт)

PIN-активація картки в банкоматах банку «Південний»

+

Перевірка балансу в банкоматах банку «Південний» (безконтакт, чип, магнітна смуга)

+

Зміна PIN-коду в банкоматах банку «Південний»

+

Зняття готівки в банкоматах банку «Південний»

+

Зняття готівки в банкоматах інших банків (безконтакт, чип, магнітна смуга)

залежить від налаштувань пристрою

Операції в POS-терміналах банку «Південний» (безконтакт, чип, магнітна смуга)

+

Операція в POS-терміналах інших банків (безконтакт, чип, магнітна смуга)

залежить від налаштувань пристрою

Покупки, інші операції в мережі Інтернет, у т. ч. Р2Р

залежить від налаштувань пристрою

Управління лімітами за карткою

+

Блокування/розблокування картки

+

3-D Secure

+

Mobi-Card

+

Щодо операцій у мережі Інтернет, у т. ч. Р2Р, розрахунків у POS-терміналах і зняття готівки в банкоматах інших банків – операції будуть успішними, якщо банки-еквайєри приймають подовжені картки, тобто необхідно виконати спробу оплатити.

Власникам карток Visa

Використовувати подовжені картки можна, розраховуючись безконтактно: карткою, мобільним пристроєм або знімаючи готівку в безконтактному банкоматі (оснащеному NFC) за допомогою мобільного пристрою, якщо картки додані до гаманців Apple Pay або Google Pay. Не використовуйте подовжені картки Visa за допомогою чипа, вставляючи картку безпосередньо у пристрій.

Пропонуємо клієнтам також наступні альтернативні дії:

  • терміново перевірте термін дії вашої картки та додайте її до гаманця Apple Pay або Google Pay;
  • після завершення терміну дії картки переоформіть дистанційно картку та активуйте її, звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку «Південний» або у веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank»;

Додана до гаманця Apple Pay або Google Pay картка автоматично залишатиметься актуальною після активації перевипущеної картки, якщо її було додано до гаманця до завершення терміну дії картки.

Увага! Для автоматичного подовження терміну дії картки в гаманцях Apple Pay або Google Pay перевипуск картки має бути виконаний за умови збереження класу картки та платіжної системи!

Додати до гаманця Apple Pay або Google Pay картку, термін дії якої сплинув, наразі неможливо.

Перевипуск картки

Перевипустити картку банку «Південний» можливо:

Як перевипустити картку у веб-версії «Південний MyBank»:

  1. Увійти в особистий обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль);
  2. У головному меню обрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Рахунки» та Деталі – «Переоформлення ПК».
  3. У заяві, що сформувалась, необхідно перевірити інформацію, а також вибрати з випадаючих списків номер картки, причину переоформлення та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку.
  4. Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
  5. Коли картку буде доставлено до відділення банку, на фінансовий номер надійде повідомлення.

Щодо можливості додавання карток до електронних гаманців і розрахунків з Apple Pay або Google Pay – дивіться вище.

Оформлення нової картки

Відкрити рахунок та оформити платіжну картку банку «Південний» можливо:

Як оформити картку у веб-версії «Південний MyBank»:

  1. Увійти в особистий обліковий запис за посиланням https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль);
  2. У головному меню обрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Рахунки» та Деталі (вибрати необхідний для відкриття рахунок):
    • відкриття поточного рахунку ІТ-фахівця з видачею ПК;
    • відкриття поточного рахунку «Для власних потреб» з видачею ПК;
    • відкриття поточного рахунку моряка з видачею ПК;
    • відкриття поточного рахунку «Пенсійний» з видачею ПК;
    • відкриття поточного рахунку «Соціальний» з видачею ПК.

    Для вибору просимо ознайомитись детальніше з тарифами банку за посиланням.

  3. У заяві, що сформувалась, необхідно перевірити інформацію, а також вибрати з випадаючих списків валюту рахунку, додаткову інформацію та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку.
  4. Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
  5. Коли картку буде доставлено до відділення банку, на фінансовий номер надійде повідомлення.

Додаткова картка

Оформити додаткову картку до поточного рахунку з використанням платіжної картки можливо:

Як оформити додаткову картку у веб-версії «Південний MyBank»:

  1. Увійти в особистий обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль);
  2. У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Платіжні картки» та Деталі – «Оформлення додаткової ПК»
  3. У заяві, що сформувалась, необхідно перевірити інформацію, а також вибрати з випадаючих списків номер рахунку, клас картки, номер мобільного телефону для підключення послуги Mobi-Card та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку. Якщо додаткову картку необхідно оформити на ім’я іншої особи, відмінної від власника рахунку, – заповнити дані додаткового держателя.
  4. Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.
  5. Коли картку буде доставлено до відділення банку, на фінансовий номер надійде повідомлення. Отримати картку з документами згідно з переліком має держатель картки, на ім’я якого було емітовано додаткову картку, окрім дітей віком від 6 до 14 років, чию картку отримує власник рахунку за умови надання відповідних ідентифікаційних документів – своїх і дитини.

Активація картки

Активувати оформлені платіжні картки можливо:

  • в одному з відділень банку;
  • у банкоматі банку;
  • у кіоску самообслуговування банку;
  • у платіжному терміналі у відділенні банку;
  • звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку;
  • дистанційно за допомогою мобільної або веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank».

Як активувати картку у мобільній версії «Південний MyBank»:

  1. Увійти в особистий кабінет мобільного додатка.
  2. У розділі з повідомленнями надіслати запит через опцію «Створити повідомлення», у якому обов’язково вказати, яку саме картку необхідно активувати.
  3. Отримавши відповідь – перевірити статус виконання заявки.

Як активувати картку у веб-версії «Південний MyBank»:

  1. Увійти в особистий обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль).
  2. У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» і вибрати: Продукт/послугу – «Платіжні картки» та Деталі – «Оформлення додаткової ПК»
  3. У заяві, що сформувалась, необхідно перевірити інформацію, а також вибрати з випадаючого списку номер картки, яку необхідно активувати.
  4. Натиснути кнопку «Підписати (SMS)», ввести код і протягом двох днів перевірити статус виконання заявки.

Отримання картки

Отримати оформлену платіжну картку можливо у відділенні, що ви обрали під час оформлення. Коли картку буде доставлено до відділення банку, на ваш фінансовий номер надійде повідомлення.

Якщо ви тимчасово не можете отримати картку, забрати її має можливість довірена особа на підставі відповідної нотаріальної довіреності.

Додавання картки до Apple Pay/Google Pay та проведення розрахунків

  • Загальний порядок додавання платіжних карток до сервісів Apple Pay та Google Pay не змінився та описаний у розділах https://bank.com.ua/apple-pay та https://bank.com.ua/googlepay.
  • Картку, за якою завершився термін дії, додати до гаманця Apple Pay/Google Pay неможливо. Такі налаштування зроблені з боку Apple і Google та є поза межами впливу банку. Однак, якщо картка, за якою завершився термін дії, продовжує свою роботу (розділ «Платіжні картки», пункт «Продовження терміну дії»), то й токен, що було створено до моменту завершення терміну дії платіжної картки, також буде продовжувати виконувати ті транзакції, які може виконувати платіжна картка з продовженим терміном дії.
  • Всім клієнтам, терміни дії карток яких завершуються у найближчі кілька місяців, рекомендуємо додати картку до гаманця Apple Pay/Google Pay до моменту завершення терміну дії картки. У випадку перевипуску платіжної картки всі токени, що були випущені до картки із завершеним строком використання, автоматично будуть прив’язані банком до нової платіжної картки. Таким чином, ви зможете:
    • активувати нову платіжну картку;
    • встановити PIN-код до нової картки в інтернет- або мобільному банкінгу «Південний MyBank»
    • виконувати всі безконтактні транзакції за допомогою цифрової картки в гаманцях Apple Pay/Google Pay навіть без фізичної наявності платіжної картки, а саме: покупки в магазинах, зняття готівки в безконтактних банкоматах, покупки в інтернет-магазинах, що приймають у якості оплати Apple Pay/Google Pay. При цьому необхідно пам’ятати, що за правилами платіжних систем у випадку перевипуску картки на новий термін дії, токени, що були створені до попередньої платіжної картки, тільки тоді успішно будуть прив’язані до нової платіжної картки, коли тип платіжної картки та міжнародна платіжна система старої та нової карток будуть повністю збігатися (тобто Mastercard World має бути перевипущено на Mastercard World, Visa Platinum на Visa Platinum тощо).

Якщо термін дії платіжної картки вже завершився та ви не мали на момент його завершення діючих цифрових карток у сервісі Apple Pay, ви можете додати свою нову платіжну картку до гаманця Apple Wallet безпосередньо у мобільному додатку «Південний MyBank». Для цього попередньо треба активувати нову платіжну картку. Для додавання картки до Apple Wallet у такий спосіб не потрібно знати CVV2/CVC2 нової картки, тож не потрібно мати її фізично. При цьому картка зможе виконувати всі можливі транзакції з використанням гаманця Apple Pay.

Встановлення або зміна PIN-коду

Встановити новий PIN-код до картки можливо:

Як встановити новий PIN-код за допомогою «Південний MyBank»:

  1. Увійти в особистий кабінет мобільного додатка або обліковий запис за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль).
  2. У розділі «Карткові рахунки» вибрати необхідну картку.
  3. Натиснути кнопку «Встановити PIN-код».
  4. Ввести новий PIN-код, повторити його та підтвердити, підписавши SMS.
  5. Першою операцією для картки з чипом після встановлення PIN-коду має бути операція, що проводиться із введенням нового PIN-коду в банкоматі або платіжному терміналі у відділенні банку (перевірка балансу картки або видача готівки).

Для цього немає необхідності пам’ятати діючий PIN-код. Просто встановлюйте новий!

Змінити старий PIN-код до картки на новий можна також у банкоматі. Для цього необхідно пам’ятати діючий PIN-код.

Отримати підтримку

Отримати довідкову інформацію або підтримку можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку (цілодобово):