Безпечне використання інтернет-банкінгу MyBank

  1. Для отримання доступу до веб-версії системи «Південний MyBank» вам необхідно використовувати персональний комп'ютер (далі ПК) або інший пристрій (мобільний пристрій), що забезпечує доступ до мережі Інтернет, на якому встановлені:
    • операційна система (наприклад, Microsoft Windows, iOS, Android) з останніми оновленнями;
    • остання доступна версія веб-браузера (наприклад, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari);
    • ліцензійне антивірусне програмне забезпечення (наприклад, ESET NOD32, Avast Antivirus, Dr. Web тощо) з останніми оновленнями баз вірусних сигнатур;
    • анти-шпигунське програмне забезпечення (antispyware) і програмний персональний мережевий екран (firewall) (наприклад, Norton Internet Security, McAfee Internet Security тощо) з останніми оновленнями.

    Для доступу з мобільного пристрою через мобільний додаток необхідно переконатися, що програмне забезпечення встановлено виключно з офіційного магазину додатків (Google Play, AppStore).

  2. Рекомендується регулярно (не рідше ніж раз на тиждень) здійснювати повне сканування персонального комп'ютера (іншого пристрою) для виявлення вірусів і шкідливих програм.
  3. Не рекомендується встановлювати на персональний комп'ютер або мобільні пристрої програмне забезпечення й додатки з ненадійних джерел (публічні бібліотеки програмного забезпечення, програми в електронних повідомленнях тощо).
  4. Зберігайте в таємниці дані для входу в систему (логін і пароль), а мобільний телефон (SIM-картку з вашим номером мобільного телефону) - під постійним особистим контролем.

    Під час використання даних для авторизації рекомендується:

    • логін і пароль зберігати окремо, а краще взагалі не зберігати де-небудь, а запам'ятати;
    • перед зміною пароля перевірити сертифікат безпеки банківського сервера.
  5. Пароль повинен бути унікальним (відрізнятися від інших паролів, які використовуються в різних облікових (наприклад, поштова скринька) або банківських системах, містити тільки латинські букви різних регістрів, цифри і допустимі символи: ! @ # $% * () _ - + = |. Всі інші символи, пробіл і букви інших мов (не латинської) є неприпустимими. Пароль для входу в систему не повинен містити словникове слово або ім'я, пов'язане з користувачем (ім'я, прізвище, ім'я дружини, дітей тощо), повторювані послідовності знаків (наприклад, «access»), очевидних послідовностей і візерунків, які створюються символами, нанесеними на клавіші клавіатури (наприклад, qwert або zxcvb). Пароль повинен бути довжиною не менше 6 символів і задовольняти вимогам його складності, тобто одночасно містити як великі, так і маленькі букви, цифри та спеціальні символи . Новий пароль не повинен повторювати жоден із трьох попередніх паролів.
  6. При використанні веб-версії системи вам необхідно:
    • здійснювати підключення до системи тільки з надійних ПК або інших пристроїв, уникати підключень з публічних місць (кафе, готелів, бібліотек тощо);
    • переконатися при вході в систему, що в адресному полі веб-браузера знаходиться адреса саме системи «Південний MyBank»;
    • перевіряти надійність постачальника сертифіката, його дійсність і термін його дії. Підтвердженням того, що між веб-браузером клієнта та веб-сервером банку встановлено безпечне з'єднання, є наявність цифрового (електронного) сертифіката банку;
    • не залишати персональний комп'ютер (інший пристрій, з якого здійснюється доступ до системи) без нагляду;
    • завершувати поточну сесію (тобто закінчувати роботу з системою) натисканням на кнопку «Вихід із системи» і закривати вікно веб-браузера;
    • якщо вхід у систему здійснюється в публічних місцях, перед закриттям вікна браузера очистити буфер браузера та видалити тимчасові файли і cookies;
    • Не переглядати інші сайти в тому ж самому браузері, коли працюєте в системі;
    • стежити за тривалістю веб-сесії (часом знаходження в системі без будь-яких дій), яка задля безпеки обмежена 10 хвилинами;
    • для навігації в системі використовуйте виключно посилання і кнопки системи та не використовуйте кнопки навігації браузера (наприклад, Вперед/Назад);
    • звертайте увагу на повідомлення браузера або антивірусів про небезпеку.
  7. Під час використання системи «Південний MyBank» забороняється:
    • переходити на стартову сторінку системи за банерним посиланням або посиланнями, отриманими електронною поштою;
    • встановлювати додатки з будь-яких джерел, крім як офіційного магазину додатків Google Play для Android і AppStore для iOS;
    • відповідати на запити (найчастіше розсилаються електронною поштою), що містять вимогу надати або перевірити логін, пароль для входу та/або інші дані авторизації.
  8. Банк за жодних обставин не здійснює:
    • розсилку електронних листів з вимогою надіслати пароль для входу, логін та/або інші дані авторизації та/або не пропонує перейти за вказаною адресою для входу в систему «Південний MyBank» або скачування мобільного додатка для встановлення;
    • поширення електронною поштою комп'ютерних програм або мобільних додатків.
  9. Рекомендується видаляти підозрілі електронні листи без їх відкриття, особливо листи від невідомих відправників із прикріпленими файлами, що мають розширення *.exe, *.pif, *.vbs тощо.
  10. У разі виявлення будь-яких шкідливих програм (віруси, троянські програми тощо) на робочій станції (ПК або інший пристрій) необхідно здійснити вхід у систему «Південний MyBank» із гарантовано незараженого пристрою та змінити пароль доступу до системи.
  11. У разі виявлення спроби несанкціонованого доступу до системи «Південний MyBank» необхідно терміново змінити пароль для входу в систему та звернутися в контакт-центр на лінію допомоги 0800 30 70 30 для блокування доступу. Рекомендується також провести сканування робочої станції для виявлення вірусів та іншого шкідливого програмного забезпечення.