Безпечне використання інтернет-банкінгу MyBank
- Для отримання доступу до веб-версії системи «Південний MyBank» вам необхідно використовувати персональний комп'ютер (далі ПК) або інший пристрій (мобільний пристрій), що забезпечує доступ до мережі Інтернет, на якому встановлені:
- операційна система (наприклад, Microsoft Windows, iOS, Android) з останніми оновленнями;
- остання доступна версія веб-браузера (наприклад, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari);
- ліцензійне антивірусне програмне забезпечення (наприклад, ESET NOD32, Avast Antivirus, Dr. Web тощо) з останніми оновленнями баз вірусних сигнатур;
- анти-шпигунське програмне забезпечення (antispyware) і програмний персональний мережевий екран (firewall) (наприклад, Norton Internet Security, McAfee Internet Security тощо) з останніми оновленнями.
Для доступу з мобільного пристрою через мобільний додаток необхідно переконатися, що програмне забезпечення встановлено виключно з офіційного магазину додатків (Google Play, AppStore).
- Рекомендується регулярно (не рідше ніж раз на тиждень) здійснювати повне сканування персонального комп'ютера (іншого пристрою) для виявлення вірусів і шкідливих програм.
- Не рекомендується встановлювати на персональний комп'ютер або мобільні пристрої програмне забезпечення й додатки з ненадійних джерел (публічні бібліотеки програмного забезпечення, програми в електронних повідомленнях тощо).
- Зберігайте в таємниці дані для входу в систему (логін і пароль), а мобільний телефон (SIM-картку з вашим номером мобільного телефону) - під постійним особистим контролем.
Під час використання даних для авторизації рекомендується:
- логін і пароль зберігати окремо, а краще взагалі не зберігати де-небудь, а запам'ятати;
- перед зміною пароля перевірити сертифікат безпеки банківського сервера.
- Пароль повинен бути унікальним (відрізнятися від інших паролів, які використовуються в різних облікових (наприклад, поштова скринька) або банківських системах, містити тільки латинські букви різних регістрів, цифри і допустимі символи: ! @ # $% * () _ - + = |. Всі інші символи, пробіл і букви інших мов (не латинської) є неприпустимими. Пароль для входу в систему не повинен містити словникове слово або ім'я, пов'язане з користувачем (ім'я, прізвище, ім'я дружини, дітей тощо), повторювані послідовності знаків (наприклад, «access»), очевидних послідовностей і візерунків, які створюються символами, нанесеними на клавіші клавіатури (наприклад, qwert або zxcvb). Пароль повинен бути довжиною не менше 6 символів і задовольняти вимогам його складності, тобто одночасно містити як великі, так і маленькі букви, цифри та спеціальні символи . Новий пароль не повинен повторювати жоден із трьох попередніх паролів.
- При використанні веб-версії системи вам необхідно:
- здійснювати підключення до системи тільки з надійних ПК або інших пристроїв, уникати підключень з публічних місць (кафе, готелів, бібліотек тощо);
- переконатися при вході в систему, що в адресному полі веб-браузера знаходиться адреса саме системи «Південний MyBank»;
- перевіряти надійність постачальника сертифіката, його дійсність і термін його дії. Підтвердженням того, що між веб-браузером клієнта та веб-сервером банку встановлено безпечне з'єднання, є наявність цифрового (електронного) сертифіката банку;
- не залишати персональний комп'ютер (інший пристрій, з якого здійснюється доступ до системи) без нагляду;
- завершувати поточну сесію (тобто закінчувати роботу з системою) натисканням на кнопку «Вихід із системи» і закривати вікно веб-браузера;
- якщо вхід у систему здійснюється в публічних місцях, перед закриттям вікна браузера очистити буфер браузера та видалити тимчасові файли і cookies;
- Не переглядати інші сайти в тому ж самому браузері, коли працюєте в системі;
- стежити за тривалістю веб-сесії (часом знаходження в системі без будь-яких дій), яка задля безпеки обмежена 10 хвилинами;
- для навігації в системі використовуйте виключно посилання і кнопки системи та не використовуйте кнопки навігації браузера (наприклад, Вперед/Назад);
- звертайте увагу на повідомлення браузера або антивірусів про небезпеку.
- Під час використання системи «Південний MyBank» забороняється:
- переходити на стартову сторінку системи за банерним посиланням або посиланнями, отриманими електронною поштою;
- встановлювати додатки з будь-яких джерел, крім як офіційного магазину додатків Google Play для Android і AppStore для iOS;
- відповідати на запити (найчастіше розсилаються електронною поштою), що містять вимогу надати або перевірити логін, пароль для входу та/або інші дані авторизації.
- Банк за жодних обставин не здійснює:
- розсилку електронних листів з вимогою надіслати пароль для входу, логін та/або інші дані авторизації та/або не пропонує перейти за вказаною адресою для входу в систему «Південний MyBank» або скачування мобільного додатка для встановлення;
- поширення електронною поштою комп'ютерних програм або мобільних додатків.
- Рекомендується видаляти підозрілі електронні листи без їх відкриття, особливо листи від невідомих відправників із прикріпленими файлами, що мають розширення *.exe, *.pif, *.vbs тощо.
- У разі виявлення будь-яких шкідливих програм (віруси, троянські програми тощо) на робочій станції (ПК або інший пристрій) необхідно здійснити вхід у систему «Південний MyBank» із гарантовано незараженого пристрою та змінити пароль доступу до системи.
- У разі виявлення спроби несанкціонованого доступу до системи «Південний MyBank» необхідно терміново змінити пароль для входу в систему та звернутися в контакт-центр на лінію допомоги 0800 30 70 30 для блокування доступу. Рекомендується також провести сканування робочої станції для виявлення вірусів та іншого шкідливого програмного забезпечення.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).