Повернення та обмін
У питаннях повернення та обміну сувенірної продукції належної якості банк «Південний» керується вимогами:
- Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII
- Переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), який є додатком № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (далі – Перелік № 172)
Відповідно до Переліку № 172 до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), належать ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Відповідно до Наказу МФУ № 780 ювелірний виріб з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння – виріб культурно-побутового призначення з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння.
За чинним законодавством України, монети, виготовлені з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, прирівнюються до ювелірних виробів, а тому не підлягають поверненню або обміну.
Повернення коштів
У випадку доставки логістичною компанією, якщо впродовж строку, визначеного логістичною компанією, замовлення не було витребуване покупцем, таке відправлення вважається невитребуваним, і логістична компанія має право розпорядитися таким відправленням відповідно до правил логістичної компанії.
У випадку самовивезення оплачене замовлення зберігається в банку протягом 15 календарних днів. Після завершення строку зберігання нумізматичної продукції банк повертає клієнту оплачені кошти в розмірі 70 % від загальної вартості замовлення. Клієнт, оформлюючи замовлення, надає свою згоду на повернення грошових коштів із застосуванням штрафної санкції у розмірі 70 % від вартості замовлення згідно з правилами реалізації нумізматичної продукції.