Морякам

Шановні клієнти-моряки та члени їх родин!
Надаємо відповіді на найбільш розповсюджені питання щодо користування нашими продуктами.

Реєстрація у СДО «Південний MyBank»

У разі відсутності логіна та пароля (для розблокування) – звернутися до Центру клієнтської підтримки банку «Південний» за номером 0800307030 або до чатбота для отримання/відновлення доступу до особистого кабінету.

Реєстрація в мобільному застосунку Pivdenny Online

Щоб установити мобільний застосунок, у вас має бути активна платіжна картка. Що потрібно зробити:

  1. завантажити застосунок з Apple Store або Google Play на свій смартфон;
  2. додати номер телефону, зареєстрований у банку;
  3. ввести дані активної платіжної картки банку «Південний» (номер картки та PIN-код від неї);
  4. створити пароль для наступного входу в застосунок.

Безготівкове перерахування коштів в іноземній валюті на підставі родинного зв’язку

Умови для відправника та одержувача коштів в іноземній валюті:

  • мають родинний зв'язок (відповідний підтверджуючий документ необхідно дистанційно надати до банку);
  • резиденти України;
  • мають карткові рахунки в банку «Південний» у валюті переказу;
  • актуальні дані клієнта;
  • відсутній арешт чи блокування рахунку, відсутня негативна інформація або накладення інших санкції тощо; 
  • комісія за платіж – відсутня (комісія за зарахування отримувачем може бути утримана згідно з тарифами банку);
  • ліміт на суму операції та на добу – відсутній;
  • строки виконання заявки – два робочі дні без урахування дати подання.

Як замовити послугу?

  1. Авторизуватись у СДО «Південний MyBank».
  2. Перейти у розділ «Замовлення послуг» – «Створити заявку».
  3. Вибрати «Продукт/послуга» – «Переказ валюти на рахунок родича в межах банку» – «Деталі». «Заява на перерахування в іноземній валюті».
  4. Заповнити обов’язкові реквізити, такі як:
    - вид рахунку (поточний або картковий), номер та валюту рахунку відправника;
    - суму цифрами та суму словами прописати вручну (наприклад, 12000,00 і, відповідно, словами з великої літери і з центами: Дванадцять тисяч доларів США 00 центів);
    - реквізити отримувача (П. І. Б. повністю, місцезнаходження, рахунок у форматі IBAN);
    - тип родинного зв’язку (наприклад, «дружина»).
  5. Підписати OTP-паролем.
  6. Перейти у розділ «Повідомлення» – «Створити повідомлення» та додати скановану копію у форматі PDF підтверджуючого документу про родинний зв’язок та відправити до банку (інструкція для клієнта додається).

 У разі успішного проведення операції кошти перераховуються на рахунок отримувача в робочий час (з 09:00 до 18:00 GMT+2).

Продовження/перевипуск платіжної банківської картки

Якщо моряк перебуває за кордоном і самостійно не може звернутися до відділення банку, це можна зробити через веб-версію СДО «Південний MyBank» або мобільний застосунок Pivdenny Online.

Для цього необхідно:

  1. Увійти в особистий кабінет за посиланням: https://my.bank.com.ua/ (ввести свої логін та пароль).
  2. У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг», натиснути кнопку «Створити заявку» та вибрати «Продукт/послуги» – «Рахунки» та «Деталі» – «Переоформлення ПК».
  3. У заяві, яка сформувалася, перевірити інформацію, вибрати зі списків номер картки, причину переоформлення та бажану адресу відділення банку, до якого буде відправлено картку.
  4. Натиснути кнопку «Підписати (SMS/Viber)», ввести код, і протягом двох днів заявку буде виконано.
  5. Далі необхідно активувати картку, звернувшись до Центру клієнтської підтримки банку «Південний» за номером 0800307030, або у веб-версії СДО «Південний MyBank».

Активація нової картки

  1. Увійти в СДО «Південний MyBank» (веб-версія) або мобільний застосунок Pivdenny Online;
  2. У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг» – «Створити заявку», «Продукт/послуга» – «Платіжна картка» – «Деталі» – «Активація ПК», далі необхідно заповнити форму заяви та вибрати з переліку ПК, яку необхідно активувати.
  3. Строк опрацювання заявки на активацію платіжної картки – два робочі дні. Про виконання заявки та успішну активацію платіжної картки клієнт отримує від банку повідомлення, після якого необхідно перевірити статус картки в «Південний MyBank».

Відкриття додаткової картки для чоловіка/дружини/іншого родича клієнта-моряка

Для цього необхідно:

  1. Увійти в особистий кабінет СДО «Південний MyBank» за посиланням: https://my.bank.com.ua, ввести свої логін та пароль.
  2. У головному меню вибрати розділ «Замовлення послуг» – «Створити заявку» та вибрати «Продукт/послуга» – «Платіжні картки» – «Деталі» – «Оформлення додаткової ПК».
  3. У заяві, яка сформувалася, перевірити інформацію та вибрати зі списку номер рахунку, клас картки, вказати номер мобільного телефону українського оператора додаткового держателя картки для підключення послуги Mobi-Card та адресу відділення банку, до якого буде надіслано картку, заповнити дані додаткового власника (чоловіка/дружини/іншого родича) згідно з паспортними даними: П. І. Б. кирилицею та латиницею, серія та номер паспорта, орган видачі, дата видачі, номер у реєстрі та термін дії паспорта (за наявності), місце народження, ІПН, місто/країна проживання, адреса реєстрації згідно з паспортним документом.
  4. Натиснути «Підписати (SMS/Viber)», ввести код підтвердження операції (OTP-пароль).

Можливість доставки карток за кордон

Клієнтам – держателям карток Visa Signature або Mastercard World Elite надається послуга міжнародної відправки платіжних карток поштовим агентом DHL.

Для можливості отримання послуги у клієнта має бути:

  1. доступ до MyBank (веб-версія);
  2. доступ до номера телефону, який зазначений у програмі як єдиний фінансовий номер (ЄФН);
  3. доступ до номера телефону оператора іноземної країни фактичного перебування;
  4. відсутність за рахунками наявних арештів/блокувань/негативної інформації або накладення інших санкції тощо;
  5. наявність виготовленої картки у відділенні;
  6. відсутність грошових коштів на рахунку замовленої картки.

Для отримання більш детальної інформації необхідно звернутися до вашого преміум-менеджера. 

Ліміти для користування картками для клієнтів, які перебувають за кордоном

Гривневі платіжні картки – зняття за кордоном 50 тис. грн (в еквіваленті) на місяць, але не більше 12 500 грн (в еквіваленті) на 7 календарних днів.

Гривневі платіжні картки – розрахунок карткою на рівні 100 000 грн/міс. (покупки з усіх гривневих карток клієнта за кордоном).

Валютні рахунки – зняття 100 тис. грн (в еквіваленті) на день.

Контакти банку для зворотного зв'язку

Чатботи в месенджерах: Telegram | Viber

Центр клієнтської підтримки: 0 800 30 70 30

Для дзвінків із-за кордону: +38 0482 30 70 30

Дзвінок онлайн

Pivdenny Online

Спробуйте наш новий мобільний застосунок. Здійснювати перекази, купувати валюту, поповнювати мобільний та керувати фінансами – легко!

Детальніше про застосунок

Pivdenny Online-Банк Пивденный

Клієнт має право відмовитись від Заяви-договору про надання послуг (якщо це передбачено чинним законодавством України) та достроково розірвати цей Договір та закрити рахунки на підставі письмової заяви (крім випадків, коли дострокове закриття рахунків/відмова/розірвання договору заборонене чинним законодавством), за умови відсутності заборгованості перед Банком, діючих Заяв-договорів/Договорів та повернення на вимогу Банку всіх платіжних карток, у тому числі оформлених довіреним особам Клієнта. Цей Договір вважається розірваним у день закриття всіх рахунків і повного виконання зобов'язань за цим Договором.

Можливі наслідки для клієнта в разі користування платіжними картками

При оформленні та обслуговуванні поточних рахунків із використанням електронних платіжних засобів – платіжних карток, здійсненні платіжних операцій з картками щодо списання або зарахування коштів можуть виникати комісії як з боку банку-емітента картки, так і з боку інших банків з урахуванням витрат, пов’язаних із тарифами інших банківських установ України. Ознайомитись з тарифами банку «Південний»

У разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб та/або додатків до нього призупинити розрахунки за карткою (заблокувати) та/або визнати її недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній банком частці, у тому числі шляхом договірного списання сум повернення заборгованості за рахунок коштів на інших рахунках клієнта в банку, а також передати інформацію про заборгованість до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України щодо негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому, звернутись до судових органів у порядку, визначеному законодавством України. Детальніше

Ризик шахрайства, пов’язаного з несанкціонованим використанням даних картки або клієнта. Детальніше

Ризик, пов'язаний із небезпечними розрахунками карткою у мережі Інтернет. Детальніше

Ризик, пов'язаний із невиконанням правил користування банкоматом. Детальніше

Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг у банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відмовитись від отримання рекламних матеріалів можливо, звернувшись до Центру клієнтської підтримки за номером 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).